DRomen

Soms wou ik dat je dromen werkelijkheid waren :frowning_face: waarom omdat ik me vaak kloten voel, en erg verveel:( dan droom ik ervan hoe zou mijn leven zijn als ik dit had of dat…? alleen jmmr genoeg kan ik die dromen niet werkelijk maken, ik heb vaak het idee als ik wat zeg dat mensen mij negeren, dan geven ze geen antwoord, en daardoor voel ik me nog stommer:( en alleen,!! zijn er meer mensen die dat hebben…?

Herken mezelf er niet in… Misschien moet je dingen voor jezelf wat leuker maken door meer tijd te steken in dingen die wel leuk zijn (zoals in 1 van je hobby’s)

ídd ga gewoon doen wat je wil en leuk vind :slightly_smiling_face: kheb er zelf geen last van

Zoek een andere omgeving met mensen die naar je luisteren. Misschien komt één van je dromen dan wel uit: blijheid.

hah ik hoop het, voel me gewoon kanzloos :open_mouth:

Btw, je droomt over zulke veranderingen omdat je vaak twijfelt aan dingen. Dat heb ik ook: als er iets gebeurt op een dag waarbij ik vaak over nadenk of twijfel, zie ik dingen in mijn dromen dat met mijn dag connecties heeft.

Heel herkenbaar. Vooral met nachtmerries.