Dromen

Wat was je engste/raarste droom ooit? Echt wel eens een nachtmerrie gehad die de week erna nogsteeds eng was? Of dat je zo’n geweldige droom had dat je niet wakker wilde worden?
Ben benieuwd :wink:

(Als zo’n topic al bestaat: hij vond niks met de zoekfunctie, kreeg een foutmelding, dus k heb mn best gedaan :stuck_out_tongue:)

Dat iedereen om me heen dood ging van wie ik hou.

mijn gekste droom;

[b]Op girlscene was een soort iets (wat weet ik niet meer.) en dat was een verboden iets. Je mocht het dus niet doen! Ik deed het toch, en dat was heel heel heel slecht! En toen betrapte een moderater mij erop.

En toen kreeg ik de doodstraf, maar het rare was dat mijn vriendje (Die ik in die droom had:D) ook de doodstraf kreeg. En mijn moeder ook. En toen begon ik heeeeel hard te huilen toen ik thuis was, en we woonde op een soort helling en onder ons huis was een afgrond en daar sprong mijn vader dus in omdat hij het niet ‘meer aan kon.’ en daarom sprongen mijn broers er ook achterna later mijn zus ook (ik had ineens ook een zus in die droom.) dus toen had ik behalve mijn moeder geen familie meer, en wij wouden niet achter hen aanspringen want we gingen toch al dood door die doodstraf.

Maar daar was mijn vriendje het niet mee eens dus pakte hij een lucht ballon en trok mij en mijn moeder in dat ding toen hij ging opstijgen. Maar dat wou mijn moeder niet, dus sprong ze eruit toen die ballon 100 meter boven de grond was. Mijn moeder wou mij meetrekken maar dat wilde ik niet dus ik hield mezelf tegen, maar daardoor ging de ballon scheef en viel mijn vriendje eruit.

En toen zat ik alleen in de luchtballon en waren alle mensen van wie ik hield dood. En daarom ging ik gillen.[/b]

Ik herinner me dromen best wel goed altijd. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik had dus een keer gedroomd (dit is dus echt mijn ultieme enge droom, er zijn zelfs mensen die die eng vonden toen ik t vertelde, das eik nooit :stuck_out_tongue:):
We kwamen terug van vakantie en toen ik even achter de computer mn mail wou checken zag ik een papiertje liggen onder een soort van ijzeren presse-papier, en toen ik erop keek zag ik dat iemand had geschreven dat hij elke week iemand zou komen vermoorden uit onze familie (die ineens veel groter was, want ik had ineens een oudere broer met een vriendin)… het was echt van dat enge weer en donker en ik had één lampje aangezet, dus dat maakte het nog extra eng ; )
Toen “versprong” t ineens naar een week later, één iemand was al vermoord (dat vond ik vreemd genoeg ook helemaal niet verdrietig ofzo, t was geloofk de vriendin van mn niet-bestaande broer, dus zo raar is dat dan ook niet), en toen wist ik om de een of andere reden dat ik de volgende zou zijn. Die moordenaar had gezegd dat ie om 7 uur 's avonds zou komen (dat doen moordenaars namelijk :stuck_out_tongue:) en het was zes uur. Toen kwam ik ineens op het idee om alvast de politie te bellen, maar ik besloot om het politiebureau in mn stad te bellen, dus geen 112. Terwijl ik naar beneden liep om het telefoonboek te pakken, riep ik tegen mijn moeder "het zou toch wel erg zijn als hij nu al zou komen…"en op dat moment zie ik de auto van de moordenaar aankomen (je kan bij ons door een groot raam kijken als je van de trap af komt) en ik kon dus geen kant meer op…

Echt, ik was dooooodsbang toen ik wakker werd ; )

Ow, en vannacht had ik gedroomd dat gerard joling in een bos woonde en dat hij een kat had gevonden, en dat ik toen meeging met de één of andere interviewer om hem daarover te interviewen en dat ie zn “in-het-bos-gevonden-verzameling” liet zien, en dat ie ook allemaal lijken van een soort van kleine mannetjes (ong. een halve meter groot) had gevonden (o.a. één die zichzelf had opgehangen aan een tak) - die liet ie ook gewoon zien, had ie gewoon bewaard :stuck_out_tongue: En dat ie zei dat ie vermoedde dat het een heel volk was en dat hij steeds dichter kwam bij hoe het precies zat met die kleine mannetjes en waar ze vandaan kwamen…
Ik vond t echt heel luguber :stuck_out_tongue:

Het wasrekje bij ons in het trapgat leefde/danste.

Ik was 7 ofzo. Het klinkt echt supersuf maar ik vond het toen echt doodeng. Vooral ook omdat ik die droom vaker droomde.

Ik at een ijsje en ineens waren mijn hersenen bevroren en toen ging ik dus dood.
Mijn papa in hele paniek wou nog een laatste foto maken, maar hij vond de
camera niet, en toen smeekte hij me om nog heel even te leven voor die foto.
Echt raar x)

Mijn raarste droom:

Ik hield een ballon vast en vloog toen in de lucht zo door de wolken en toen ontplofte de ballon en viel ik met een klap op de grond maar ik leefde nog. En het gebeurde in de tuin terwijl mijn moeder het wasgoed aan het ophangen was, en ze merkte niks. (besef wel dat ik toen 7 was)

dromen zijn freaky

Oké, ik moet dit echt gwn ff kwijt…

Ik heb dus tijdens augustus een vakantiejob gedaan, ik moest eigenlijk vooral bellen naar mensen. Ik had echt een super-leuke baas, een beetje raar maar echt vriendelijk, altijd lachen enzo… Ik had er een beetje een vreemd gevoel bij, iets van “die wil ik echt niet kwijt”.

Vorige woensdag wou hij mij iets uitleggen, en hij kreeg ineens iets in zijn rug. We waren helemaal alleen, dus was echt even in paniek, maar na een tijdje ging het weer beter en deed hij gwn zijn uitleg.

Sindsdien was dat gevoel bij mij echt versterkt, die nacht droomde ik dat hij dus iets in zijn rug kreeg en inplaats van beter te worden, viel hij flauw van de pijn. Ik probeerde hem wakker te krijgen, en toen hij uiteindelijk wakker werd wist hij niet meer wat er gebeurd was.

Gisteren was mijn laatste werkdag, en hij was er niet. Uiteindelijk hebben ze me verteld dat hij een moto-ongeluk had en hij was wakker geworden in het ziekenhuis, zonder te weten wat er gebeurd was…

Ik heb nu gwn echt een eng gevoel, dus ik moest dit echt ff kwijt…