dromen

hej
ik heb vanacht iets heel vaags gedroomt
droomde dat er een heel klein meisje voor me stond en opeens werd vermoord
toen ik hellemaal bezweet wakker werd
en me ogen open deed zag ik allemaal tiener meisjes voor me staan
met allemaal verwondingen blauw oog en sneeen in hun hoofd
allemaal vreselijke dingne
ben huilend naar beneden gerent
daar zag ik in de bank een stelletje zitten
zo rond de 20 jaar
ook met allemaal verwondingen
en een klein babytje erbij
wa’s echt heel bang
ik weet zeker dat ik wakker
wa;s en herken die mensen ook ergens van maar weet niet waarvan
toen ik naar buiten keek zag ik in onze achtertuin allemaal kinderen staan
en weer tienermeisjes met ook verwondingen
ik zag een grote man aan kopen lopen die ze een voor een bij de haren pakte en tegen de grond duwde en ze dood trapte
ik weet niet of dat een droom wa’s of echt
wa’s echt heel eng wa’s alleen thuis
ben ik wel vaker maar wie kan me antwoord geven want durf dus niet meer te slapen

help me plz want vind dit dus echt dood eng

plz iemand

ik zou niet weten wat het is, misschien moet eens zo’n site zoeken waar ze dromen verklaren enzo, het heeft vast een dieperliggende betekenis ofzo…

hij wa’s echt eng want ging naar beneden wa’s al wakker en toen zag ik al die dingen nog en nee zit niet aan drugs ofzo

Ik denk dat óf je echt heel diep sliep of dat je misschien geesten zag? Hbe je vaker dingen die iets met het paranormale te maken hebben? Want dit is best freaky shit…

dat dacht ik ook
ik heb het vermoeden dat dat alle overleden personen zijn die ik ken maar weet niet zker
meestal gaan mensen dan zeggen van ja dat bestaat niet maar heb het idee dat dat me ouders zijn maar wie is dan dat kindje?

heb wel eens vaker zoiets mee gemaakt
dat ik midden in de nacht thuis kwam en dat er dan mensen in de bank zaten die me zussen niet zagen bijvoorbeeld

Wat bedoel je met, dat je dacht dat het je ouders zijn? Maar als jij iets ziet wat je zussen niet zien en je weet zeker dat je er 100% bij was dan zou je kunnen zeggen dat je paranormaal begaafd bent.

vet ben begaafd haha
me ouders zijn beide overleden toen ik 3 wa’s
woon nu met me zussen en me tweeling broer alleen in een huis
(vet hip elke avond uit )
maar daarvoor is ok veel gebeurt maar die mensen die ik zag en vanacht weer ken ik ergens van ooit gezien maar weet niet wie of waar ik ze van ken

volgens mij. VERZIN JE HET EN HARD OOK.

idd… het klinkt nou niet echt geloofwaardig ofzo :flushed: en als het echt serieus was dan zou je vást niet van die grapjes maken tussendoor…

Ik denk niet dat ze het verzonnen heeft.
en anders ook maar wel… dan kun je nog normaal reageren.
Je kunt inderdaad verklaringen van dromen opzoeken.

Tjaah, ik weet niet , ik heb nog nooit zo iets meegemaakt volgens mij,
maar je kunt idd opzoeken wat je dromen betekenen! :slightly_smiling_face:

vet ben begaafd haha
me ouders zijn beide overleden toen ik 3 wa’s
woon nu met me zussen en me tweeling broer alleen in een huis
(vet hip elke avond uit )
maar daarvoor is ok veel gebeurt maar die mensen die ik zag en vanacht weer ken ik ergens van ooit gezien maar weet niet wie of waar ik ze van ken

??
vet hip elke avond uit, moet je niet naar school enz, en je toekomst hoe oud ben je eigenlijk want het klinkt allemaal een beetje nep,

Hey kan iets wat je mee hebt gemaakt in je vorige leven.

dit is eng zoiets hb ik eens gehad maar ik zag toen enge schduwen