Dromen

Gisteravond heb ik een droom gehad over mijn vriend die vreemdging, alles was zo echt. Dus ik verteld het hem vanochtend en hij had precies dezelfde droom als mij gehad ook qua details en persoon. Weet iemand misschien wat hier aan de hand is? Ik en mijn vriend snappen er niks van. Hij zou niet vreemd gaan zegt ie

Je partner:
Als je droomt dat je vreemdgaat (of een affaire hebt) is dit een expressie van je sexuele behoeftes of misleiding van je onderbewuste. Het geeft aan dat je verwikkeld zult raken in een situatie die niet in je belang is, mischien zelfs illegaal.

Jij:
Dromen dat je partner vreemdgaat, duidt op je angst om verlaten te worden. Je zou een gebrek aan aandacht kunnen ervaren in je relatie. Aan de andere kant zou het erop kunnen duiden dat je het gevoel hebt dat je niet kan aan de verwachting van anderen kan voldoen.

Oke i think dat het wat hierboven staat pure bullshit is en dat het gewoon toeval is. Wat potlood zegt: hebben jullie het toevallig over diegene gehad vlak voor het slapen of over vreemdgaan in het algemeen? Ik droom zelf namelijk altijd over mensen waar ik mee omga en/of waar ik het over heb gehad.

Deps en Potlood, nee we hebben het er niet over gehad of wat dan ook.

Pff, ik heb de laatste tijd ook dat soort dromen.
Ik denk dat het niks is. Als jullie elkaar vertrouwen en er over praten, is er toch niks aan de hand. Lijkt mij o.o