Dromen!

Haai iedereen!

Iedereen droomt natuurlijk wel eens raar. Dat je wakker wordt en denkt: wtf? Dus vertel hier je dromen!

Ik droomde bijvoorbeeld laatst dat ik 4 gorilla’s als huisdier had. Ze zaten allemaal in een aparte kooi. Maar tijdens het eten geven of het schoonmaken was ik per ongeluk vergeten om het deurtje van één van de hokken te sluiten. Dus eentje kon gewoon los rondlopen. Ik was gelijk helemaal in paniek en die gorilla liep maar rond. Daarna ging die slapen en gaf ik 'm stiekem eten. Toen werd hij wakker en keek me heel boos aan. En daarna werd ik wakker.

Sorry als hier al een topic van bestaat!

Ik droomde dat ik seks had. :’)

Ik droomde, een paar weken terug, dat ik in een soort van reuzenrad zat, en die ging echt HEEL ERG hoog, maar bovenaan ging het bakje draaien. (én er zat geen dak in, dus moest goed vasthouden). Dat vond ik zo eng.

Ik droomde over vliegende bizons die mijn zonnebril afpakte…

Ik droomde dat ik one direction stalkte en dat ik ergens bij hun in de buurt was en op twitter een foto van ze zag in een riool en dat was geen riool, maar een zwembad en toen ging k daarheen en toen ging ik zwemmen en er was papparazzi buiten en op het laatst gingen ze me negeren en ik wou dus een handtekening van niall, er was een tafel maar die wou die niet gebruiken dus bukte ik me zodat die t op me rug kon schrijven, draait hij me om en duwt die dat papier in mn gezicht zodat die op mn wangen kan schrijven haha. Dit is het bewijs dat ik minder moet fangirlen xD

Ik had gisteren zo’n vage droom :’)
ik droomde dat ik m’n amandelen moest laten weghalen, en voor die operatie moest ik een soort van kanonskogel aan me vast maken (?) en die hing dan vast aan meerdere navelpiercings (die ik overigs niet heb). Ik moest de hele weg naar het ziekenhuis wandelen, en moest die kanonskogel dus blijven vast houden, want ja als je viel had je pijn :’) en dat was echt zo’n vaag parcours. Moest door wildwaterbanen en everything.

Een paar dagen gelden droomde ik dat ik pijn in mijn buik had. Opeens was ik in het ziekenhuis en maakte ze een echo. Toen vertelde die mensen mij dat ik zwanger was, maar dat er ook een baby in mijn buik zit van mijn ex, die baby zit dus al 3 jaar in mijn buik, plus zat er de baby in van mijn vriend die ik nu heb. De baby van mijn ex, at de baby van mijn vriend op… En toen schrok ik wakker
Best wel een rare droom

Ik droomde ook een keertje dat ik aan het zwemmen was en het Jaws-deuntje hoorde. Dus iedereen supersnel het zwembad uit en toen was er een haai in het zwembad. Ik had mijn hamster bij me en die liet ik toen per ongeluk in het water vallen. Ik zag daarna een druppel bloed. Maar wat bleek, mijn hamster en die haai waren een stukje vlees aan het eten…

Ik droomde dat ik in de Efteling was en in een soort Bob Extreme zat. Hij ging héél hoog en op het hoogste punt werd iedereen boven eruitgegooid, vloog 10 meter de lucht in en landde perfect in het karretje, op naar de volgende bult :’)

Ik droomda dat ik een soort feest had ofzo in het ‘huis van mijn vriendin’. Maar t was niet haar huis maar een enorme gallerij ofzo xD. En haar vader was ineens tandarst maar goed. Toen gingen we ergens heen, was t ineens super donker aan en was ik alleen. Ik zag mn vriendin boven aan de trap en die wenkte me. Maar ik ging de andere kant op ofzo en toen was ik ineens buiten een oliebol aan t eten. Op het grasveld lag een stuk prikkeldraad en daar moest ik om een of andere rede onderdoor xD Naja ik kwam dus vast te zitten en dat deed heel veel pijn, maar toen ik mn’n buik inhield lukte t wel ofzo, en toen kwam er uit pokémon nog een pultrach achter me aan of zo :’)

Ik heb wel eens gedroomd dat ik met de auto of een kar door de supermarkt zat te crossen want er was een wedstrijd :’)

Ik droom heel vaak dat ik bijna vreemd ga :hammer:

Droomde ooit dat ik met een jongen had gezoend, echt suuuuper awkward eigenlijk.

Vannacht droomde ik dat ik Italiaans mocht gaan volgen, omdat ik de kennis over Spaans al had. :"")

Ik droom altijd raar.

Ik droomde een keer dat ik in de auto zat en dat er een stier in de kofferbak zat. Terwijl we naar de chinees moesten om eten te halen.

Ik droomde ook een keer dat ik een relatie had met een jongen die ik ken. Dat is ook heel awkward.

Oh en ik droomde een keer dat de aliëns bij ons huis kwamen, en als je niet zwanger was werd je meegenomen. Dus mijn moeder en broertje zeiden ‘puddingbroodjesmetkaassaus’ ofzoiets en toen kregen ze zo’n zwanger-buik. En bij mij en mijn andere 2 broertjes lukte het niet dus toen gingen we over de daken sprinten, en mijn broertje van 3 jaar vloog toen opeens weg. Toen bleek dat dat kwam doordat Niall van 1D een vermomde aliën was en kinderen ging redden en die mijn broertje meenam met zijn speciale kracht. Toen viel ik van een dak en werd ik wakker in een ziekenhuis, want mijn oogbal was tijdens de val eruit gerold. Toen moest die vastgezet worden met nagellak. Maar dat ging mis en ik bloedde, toen werd ik opeens wakker.

Ja hele vage droom, ik dacht echt van wtf…

ik droomde dat mijn brood me op at! 0_o

HAHAHAH, toen ik dit las moest ik zó hard lachen.

Ik vond het raar dat mijn ene droom, waarin ik bang was, en vluchtte, en voor mijn leven moest zwemmen, ineens stopte en overging in een droom waar ik leerde Long boarden.

Ik droomde dat mn hele klas zelfmoord pleegde door op een soort pot waar vuur uit kwam te zitten. Maar ik was niet helemaal dood want je kon me nog een beetje zien, dus moest ik nog een keer op de pot :’)