Dromen

He kindjes,

Ik wil voor school voor een studie deze periode als een deel van mijn onderwerp (dromen) deze visualiseren. Ik kan er van mezelf alleen nog maar een paar herinneren.

Zijn er mensen die hun engste/gekste/meest memorabele droom hier kwijt willen? Dan kan ik weer vrolijk verder. Je kan me ook noten als je niet wil dat iedereen het weet, maar ik ben niet van plan een beeld te maken van een erotische droom :'D Dus…

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Ik heb niet echt speciale dromen gehad die je kan gebruiken :slightly_smiling_face: . Upje dus! :slightly_smiling_face:

Toen ik klein was droomde ik ooit dat ik in de pauze op het schoolplein aan het spelen was, en dat er ineens een enórme papieren vogel naar beneden daalde. Iedereen was doodsbang en moest naar binnen, maar vlak voor mijn neus werden de deuren van de school gesloten. Ik draaide me om, keek naar de vogel, en de vogel zei: ‘Hallo.’

:’)

Thanks daar kan ik wel wat mee :slightly_smiling_face: up!

Als ik de volgende dag ergens zenuwachtig voor ben, of er gebeurd iets speciaals, dan droom ik die dag al. Soms een paar x, iedere x op een ander manier. Soms positief, anders negatief :’) En dan word ik wakker, en dan weet ik niet zeker of die dag al geweest is of dat ik nog steeds droom. Ik heb de dag voor mijn eerste schooldag ik denk 3 x gedroomd dat ik sowieso te laat kwam, en dat gebeurde ook nog… :confused:

btw long time no seen!

En ik heb hier een dagboekje liggen waar ik mijn dromen in opschrijf, dus als je meer wilt moet je het maar zeggen.

Pff dat zijn er zoveel. Ik denk de gekste:

• Ik was pegasus en moest mijn oude klas bevrijden uit een of andere doorzichtige gevangenis…
  • Mijn familie en ik wilden naar die ene school van Harry Potter, maar moesten eerst over krokodillenbekken springen en toen sneuvelde er volgens mij ook iemand :’)

whoa dat heb ik ook! heb binnenkort m’n rijexamen en ben ondertussen in m’n dromen al een keer gezakt, geslaagd en daarna werd ik wakker voor de uitkomst :pensive:

Maar heb je toevallig wat dromen liggen met iets of iemand die de hoofdrol speelt?

Ik ga even zoeken!

Ik ben voor school iets aan het schrijven waarbij ik begin met het omschrijven van een droom die ik vaak had toen ik een jaar of zes was. Als ik het geschreven heb deel ik het met je. Als je het tenminste niet heel dringen nodig hebt. Ik ga er zometeen aan werken.

als het er voor volgende week maandag is, is het prima. Hoeft niet een hele gedetailleerde uitleg te zijn. Meer zodat ik je gevoel en een belangrijke factor uit je droom weet.

Voorbeeld van een eigen droom die ik uitgewerkt heb:

We misten de trein, dus we moesten op het spoor in die stad wachten. En toen kwam de trein niet meer maar het werd al laat dus bedachten we ons dat we iemand moesten bellen om de trein te laten maken. En toen kwam er een hele gekke man met een tang achter zijn oor opdagen. Een beetje een nare gast was het.

ik heb ooit gedroomt toen ik heel klein was dat mijn vader, mn moeder, mn broer en ik om 12 uur snachts naar de bossen gingen, en dat mijn broer moest pissen, en toen deed ie dat in de bosjes, en toen kwam er een wolf en die at hem op, en toen moest mn vader ook pissen en toen at een wolf hem ook op, en mijn moeder toen ook en toen at de wolf haar ook op, dus iedere keer als iemand moest pissen at een wolf diegene op … uiteindelijk liet ik mezelf maar opeten anders was ik eenzam… Haha raree droom…;$

Thanks allemaal :grinning: hier kan ik echt wat mee !

Oh, ik weet er nog een. Ook van heel lang geleden.

Met een vriendin was ik op het schoolplein (again xd), en we wilden graag op de schommels, maar die waren bezet. Toen de bel ging dat we weer naar binnen moesten, waren eindelijk de schommels vrij en konden wij schommelen (we dachten er helemaal niet aan ook naar binnen te gaan ofzo, haha). Mijn vriendin liep midden over het schoolplein naar de schommels, maar ik wilde langs de rand van het schoolplein, want daarnaast was een bos en ik vond dat mooier. Ik liep dus in m’n eentje langs dat bos (echt, maar 10 meter ofzo) en toen kwam de hand van een reus uit dat bos, hij pakte me op en stopte me in zijn gereedschapskist.

Wtf.