Dromen

Gister avond had ik zo’n rare droom: ik en mn vriendin mochten naar flugelland! :astonished: en we werden er met een bus in de vorm van een flugel flesje heen gebracht en toen we daar waren mochten we in een flugelbad en kregen een flugelmasker en mochten we zo veel flugel drinken als we willen. x] en ze hadden ook flugelcakejes x’]

Best een leuke droom dus haha! maar soms droom ik ook wel eens heel raar dat een familielid overlijdt ofzo ö

Hebben jullie wel eens een enge/grappige/rare droom ? vertel ze hier
Ben benieuwd

Groetjes

Hehe fun:P
Ik heb gisteren gedroomd dat ik beste vrienden was met
de raarste gestoordste jongen uit mijn klas…
Hij is wel aardig hoor :stuck_out_tongue: Alleen een beetje raar
x.

ja droomde laatste dat mijn nichtje al een paar dagen vermist was…
echt heel eng en werd ook helemaal huilend wakker…
niet zo leuk dus.

Toen ik klein was had ik echt zo’n terugkerende nachtmerrie over een dino die de hele stad verwoestte en bij mij thuis de grootte van een puppie kreeg en dan in een mandje sliep. Wtf.

Ik heb laatst nog gedroomd dat ik werd neer geschoten door 2 portugezen en mijn vriendje zat er naast maar kon niks doen ofzo. Was echt een hele erge droom werd helemala bezweet wakker. het rare was dat ik voelde hoe doodgaan voelt. Bleh…
Wat raar is bij mijn dromen, is dat er nooit geluid is o.o

Ik had eergister een enge droom O.o
Het ging uit met mijn vriendje [is ook echt mn vriendje geweest], hij stond op de trap en riep; “Ik ga helemaal naar boven en dan spring ik van het dak af!!” En toen zei ik heel boos [geen idee waarom ik boos was] ; “Nou, doe maar!” En hij rende helemaal naar boven [we waren in school] en ik stond opeens voor het raam en zag hem vallen, en ik keek snel de andere kant op, hoorde de knal op de grond en begon keihard te gillen enzo. Zegt een vriend van die ex van mij; “Niet kijken *mijnnaam*, niet kijken!” maar ik keek heel vlug eventjes en zag hem daar liggen. Echt super eng O.o Weet ook niet of het een betekenis ofzo heeft :stuck_out_tongue:

Dat ik bij iemand ging eten die een toetjestuin had. Ja, een toetjestuin. In die tuin was ik mijn jas en schoenen verloren en toen ging ik naar de Gevonden voorwerpen balie. Ja, een gevonden voorwerpen balie in een tuin.

Owja. Ik droomde ook een keer dat iemand een mes in mn buik stak.
En op een of andere manier voelde dat vet fijn O.o [ja, iedereen lacht mij altijd uit als ik dit vertel, 't komt er wat raar uit :stuck_out_tongue: ] Ik voelde echt gewoon dat mes erin gaan en het bloed eruit stromen etc.
Leuk topic btw X’D

dat ik met mn crush zoende
en dat ik met het meisje ging praten waarmee hij veel contact heeft, over dat ik hem echt al heel lang leuk vindt. en dat ze moest stoppen met flirten met hem en zij begreep het allemaal.
dat was zoooo vet
en net toen we zoenden werd ik wakker… GRR
ik bleef nog een halfuur liggen om weg te zwijmelen over mn droom
en kwam dus een heel lesuur te laat. haha dat was minder
nu nog hopen dat mijn droom werkelijkheid wordt.

(zucht. )

Haha xD

Een gevonden voorwerpen balie in een toetjestuin.

Ik heb wel een gek verhaal over dromen, en creepy.
De moeder van mijn beste vriendin is heel bijgelovig, ze zegt dat als je droomt over iemand die dood gaat die je goed kent, dat er binnenkort iemand dood gaat die je lief hebt.

En ik had een droom dat mijn moeder dood ging,
en een week later ging de nicht van mijn moeder dood.
En een tijdje later had ik gedroomt dat mijn zus dood ging, en een paar dagen later overleed een vriend van mijn ouders.

Het kan natuurlijk toeval zijn, maar toch laat het je nadenken.

Wat is een flugel? XD

Toen ik klein was, had ik deze droom echt super vaak. Ik ging altijd naar een speelpleinwerking in de vakantie en in mijn droom waren we dus onderweg naar daar. Op de een of andere manier waren we veel te laat afgeslagen en had ik door dat de bestuurder iemand was die ik niet kende. Die persoon sloeg af naar de autosnelweg, deze begon te kronkelen en we kwamen bij de troetelbeertjes terecht. Die beertjes zagen er echt freaking eng uit en alles was donker. Toen werd ik bang wakker. Ik haat de troetelbeertjes. XD

Ik droomde gisteren dat een vriendin terug door haar knie zakte (ze heeft irl iets aan haar knieën). Daarna reed de politie haar gewoon voorbij, en toen ik haar weer zag liggen (want dat kon even niet doordat dat politiebusje ervoor reed) en naar haar toe was gelopen met mijn buurjongetje (waar ik op moest passen) lag het onderste deel van haar lichaam in een knoop, haar hersenen iets verderop en nog een paar kleine stukjes van haar lichaam waren ook overal verspreid.
Leuk wakker worden, joh.

Heftig van je nicht Anieek! :astonished:

Ik heb gehoord dat als je ziek bent en je over je overleden moeder droomt, dit betekent dat ze je komt halen. Ik heb ook heel vaak deja-vus. Ik droom een moment en vergeet het, na een maand komt dat moment exact hetzelfde voor, ook de gevoelens en waar ik me verplaats en denk ik; omg dit heb ik gedroomd!

Ja! Deja-vu’s heb ik ook zo vaak. En dan opeens denk je van “eehm, dit heb ik al eens meegemaakt O_o” Vet eng.

Ik heb gisteren gedroomd dat ik in een zwembad was. Niet zomaar een zwembad, een langwerpig zwembad waar iets roze-plasticachtig boven aanhing, zoals een tunnel. Daarnaast reed de Syberische expres voorbij. Jawel, er knal naast. En die trein was zo snel, dat ik me moest zetten op van die houten kisten en die trein passeerde juist naast mij. Ik was ook heel, heel erg traag.

Boeiend

Klopt, dat is zo raaar eaa ! ;
ik vind het altijd zo raar dat ik niet kan rennen in een droom, ik kom nooit zo snel voor uit.
ook een x werd ik byna vermoord & toen dacht ik zo van ; “hier heb ik geen zin in ofzo” dus toen deed ik me ogen open. maar ik sliep wel echt.

ja vannacht had ik nog een aantal rare en vermoeiende dromen, alleen zijn ze veel te ingewikkeld om te vertellen.

ik droomde vandaag dat ik in de auto wachtte op mijn pa & dat een man met lang haar, dreadlocks in een jeep de achterkant van onze auto plette omdat hij wist dat ik er nog in zat, ik wou mijn pa roepen, maar tegen dat hij er was, was de auto weer de oude.

vreemde droom maar er zit wel wat achter volgens mij
iemand dat mij probeert te waarschuwen ofzo zonder dat mijn pa het mag weten & dat iemand (met een vreemde type) mij stiekem wil beschermen.
Raar, maar wel coel x)