Dromen

Ik droom de laatste paar dagen bijna elke nacht over (verschillende) onbekende personen. Die personen hebben dan een ‘‘belangrijke’’ rol in mijn droom.
Laatst droomde ik dus over een jongen die bij mij op school zit. Gewoon een onbekende jongen. Ik ken hem alleen van zien. Echt heel apart.
Ik heb even opgezocht wat het betekent als je over onbekende personen droomt

Dit kwam er dus uit:
ONBEKEND persoon in je droom vertegenwoordigt een verborgen en onderdrukt gedeelte van jezelf. Gewoonlijk symboliseert dit de archetypische droomhelper die je inzicht en advies probeert te verschaffen.

Maar ik weet niet wat dit nou betekent??

Sorry, ik wilde dit even kwijt vandaar dit topic. Hebben meer meiden hier ‘‘last’’ van?

Ik hoor altijd dat als je over iemand droomt dat diegene je mist, dus onbekende mensen missen je! :’)

Ik droom al dagen over een onbekend vriendje in mijn dromen. (:

@demure: ja heb ik ook wel eens gehoord maar dat is dus niet waar haha

ik droomde over een spr knappe jongen die me wel zag zitten ofz zie ik mezelf nu zitten wat is dit

Ik wist dat Johnny Depp nog steeds om me gaf! :wink:

Ik droomde over het meisje die mijn crush/scharrel op vakantie had ontmoet. Erg raar.

Volgens mij is de reden waarom je vaak over iemand droomt omdat hij toch een soort indruk op je heeft gemaakt. Of zoiets :stuck_out_tongue: Want ik denk dat je in je dromen ook dingen verwerkt uit je leven (met vaak allemaal onzin er omheen) Ik heb dat ook heel vaak gehad :’) Ik kan me echt niet voorstellen dat die persoon me mist hahah

Miss moet je er niet eens veel achter zoeken. Want dan ben je er dus mee bezig en droom je steeds weer over die jongen