Dromen XD

Heey!
Hebben jullie de laatste tijd juist veel of weinig gedroomd?
En waar gingen die dromen dan over?

oh ik droom altijd zoooo raar. maar ik kan het me meestal nog maar vaag herinneren

tegenwoordig droom ik altijd over een vriend van me!

Ik droom echt zooo veel de laatste tijd! :open_mouth: Ik had vannacht ook zo lekker gedroomd. :slightly_smiling_face: :kissing:

Ik droom altijd, 's ochtends weet ik het nog precies en na een kwartiertje is het helemaal weg!!
Ik droom altijd zoo vaag, alles door elkaar!

ik droomde eergister dat mijn broer homo was xD
en ik droomde gister dat ik met al mijn vriendinen in de biscoop zat en dat we vette ruzie hadden… hmm ja kan ook :grinning:

ik weet mn dromen niet meer kan ze maar vaag herinneren… ja ze gaan vaak over mn vriend… zowel leuk als jaloerze dromen

een tijdje geleden droomde ik heel erg over oorlog en toen heb ik opgezocht wat dat betekende en nu is het weer over;)
maar ik droom ook heel vaak over verschillende dingen; school, vrienden, nachtmerries met ongelukken…

Laatste tijd droom ik veel en best heftig, het gaat dan over dingen die wel eens echt kunnen gebeuren (dus situaties die zich echt voor kunnen doen met mensen die ik ken). Soms een beetje verwarrend, omdat ik die dromen soms met de werkelijkheid door elkaar haal, en ik slaap er onrustig door.

ik herinner mijn dromen nooit eigenlijk…

Ik onthout me droomen nooit.

Ik droom nooit. Nou iedereen droomt. maar ik onthoud ze niet.

Haha, ik heb de laatste tijd de hele tijd dezelfde droom!

Ik loop in mn eentje door het overdekte winkelcentrum by ons.
& dan kom ik uit het niets hém (!) tegen.

Die droom heb k nu al 4 - 5 keer gehad.!

Ik weet 's ochtends nog 5 minuten nadat ik wakker ben wat ik ongeveer droomde, maar daarna is het altijd alweer weg. :stuck_out_tongue: Ik droom heel vaag en 'k word meestal echt heel verward wakker.

je droomt elke dag 5 keer dus je hebt zowiezoo wel gedroomt :angel:… maar het onthouden is wel wat moeilijker haahha… ik herriner me ze de laatste tijd wel veel :grinning:! maar ze slaan altijd echt nergens op hahaha

Als je een mooi boek over dromen wil lezen: Mel Wallis de Vries Buiten zinnen

een tijdje terug droomde ik super veel :stuck_out_tongue: (naja ik onthield ze dan)

in een droom zat ik tv te kijken en zag ik hoe allemaal mensen werden vermoord :S

/

IK HAD GISTER GEDROOMD …
NOU…JULLIE WILLEN NIET WETEN OVER WAT ?!
IK HAD ME MENTOR VERMOORD EN TOEN HAD IK HEM IN DE KELDER
VERSTOPT BLA BLA BLA …

GELIJK DIE DAG TOEN IK OP SGOOL WAS
HADDEN WE VAN ONZE CONGIERGE GEHOORD
DAT HIJ EEN HARTAANVAL HAD GEKREGEN

GHEHE IK VIND MEZELF EEN BEETJE ENG
IK DROOM ECHT ELKE DAG EN WAT IK IN ME DROOM ZIE GEBEURT
SOMS OOK IN HET ECHT
SOMS DIE IK ZELFS WAT ER DE VOLGENDE DAG GAAT GEBEUREN
EN HET GEBEURT OOK ECHT

FREAKY OF NIET ! :face_with_raised_eyebrow:

OMG sirieus? zo erg :frowning_face: