Dromen vertaler,. & gewoon dromen/nachtmerrie's plaatsen x

Hej iedereen, x
Dit is een topic waar je je mooiste dromen of ergste nachtmerrie’s kan neerzetten,
Maar ik heb hulp nodig,
Ik heb gister avond een meisje gezien in mijn kamer, een geest dus,
vorg jaar zag ik haar ook.
Vanacht droomde ik dat de jongen waarmee ik zegmaar bijna mee heb, met een vriendin van mij zoenen,
en precies op dat moment zag ik dat meisje achter hun staan.,
Ik wil graag weten wat dat betelend.
xx
:flushed:

het probleem is, dat meisje zat helemaal onder het bloed… ik vind het gewoon scaryy,

Je verwerkt 's nachts dingen waar je je overdag in je leven mee bezig houdt.
Waarschijnlijk ben je bang dat die jongen toch iemand anders leuk vind en niet voor jou kiest en dat meisje staat waarschijnlijk voor iets engs dat je ooit in een film hebt gezien, aangezien het een angstige of verdrietige situatie is dat die jongen met een vriendin van jou zoent haal je dan andere enge of verdrietige beelden erbij :wink:

maar het was echt een geest, ik heb haar ooit eerder ook gezien op mijn kamer…

en helemaal ineens koud op mijn kamer enzo.

Je hebt gewoon gedroomd of je dingen ingebeeld.

laat ook maar, je gelooft het niet.

Ik droom ALTIJD (elke nacht) dat ik in een winkelkarretje zit en mijn vriend me duwt. :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

& over die geest; zoek indd een geestenverdrijver of iets, klinkt errg creepy…

ik heb het al geprobeerd op te zoeken maar ik kan niks vinden, maar ik vind het gewoon raar, eerst zie ik een meisje en daarna zit ze in mijn droom, ik heb het me niet verbeeld dat weet ik zeker.

Persoonlijk zou ik me niet inlaten met geestenverdrijvers en dergelijke.

mijn ergste nachtmerrie;

mijn vader die lust graag van die blaadjes sla, met van die stokjes eraan zegmaar, ik lust dat echt niet! maar toch had ik het gegeten, toen ik aan het eten was, stikte ik in m’n eten, en iedereeen lachte me uit, nu durf ik die sla niet meer te eten, want 't was vast een teken! :blush:

Mijn moeder droomde dat ik mijn broertje van de trap duwde en toen was hij dood, ik durf niet tegelijkertijd boven aan de trap te zijn met hem… :frowning_face:

ik heb ook altijd het idee dat er iemand in mijn kamer is, volgensmij is het een jongen van 15 jaar ofzo, elke avond als ik naar bed ga, vertrouw ik op een een of andere manier mn kamer niet meer. ik heb ook wel eens over een jongen van vijftien gedroomd die me deed denken aan degene in mn kamer… maar et is gewoon heel scary ja!

met jou kan ik praten. x