dromen uitleggen..

ik zag net een topic waarin werd gevraagd naar de gekste of leukste dromen die je ooit hebt gehad… en toen herinnerde ik me dat ik al eens eerder een topic heb aangemaakt waarin ik vertelde over deze droom:

http://forum.girlscene.nl…room/list_messages/143166
en vroeg naar de betekenis…

er is ook zo’n site waar je een trefwoord in kan typen n dan krijg je een soort betekenis… http://www.droominfo.nl/ en dat is ook wel grappig maar ik vind dat soms een beetje te “wijd”. en ik vind ook dat soms dingen samen een soort betekenis hebben. en dat anderen soms meer verbanden zien dan jijzelf.

zo droomde ik vandaag dus dat ik zwanger was, en naar een basisschool reunie ging :stuck_out_tongue: samen met mijn beste vriendin van de basisschool. en de 1ste persoon die we daar tegen kwamen was mijn allerbeste vriendin van de kleuterschool, die ook een vriendin was nog op de basisschool. en ik vraag: zie je iets aan me?? en toen zag ze dus dat ik zwanger was… en toen feliciteerde ze me en iedereen was heel blij enzo… :grinning_face_with_smiling_eyes: beetje vreemd maar ok…

kan iemand misschien dit uitleggen…??

sorry beetje lange intro…

dus plaats hier gekke of leuke of mooie dromen en kijk of anderen een betekenis kunnen vinden!

Als je die site hebt, waarom wil je dan nog een verklaring van ons erbij? Ik denk niet dat mensen zullen weten waarom ik laatst heb gedroomd dat ik binnen een dag van Parijs naar Nederland kon fietsen en toen ik weer terug wou naar Parijs in een heks veranderde xD

ahhahahahahahahaha

er is ook zo'n site waar je een trefwoord in kan typen n dan krijg je een soort betekenis.. http://www.droominfo.nl/ en dat is ook wel grappig maar ik vind dat soms een beetje te "wijd". en ik vind ook dat soms dingen samen een soort betekenis hebben. en dat anderen soms meer verbanden zien dan jijzelf.

daarom dus…

Thema’s:

• Zwangerschap
  • Feest
  • School

Zwangerschap:
“Als je droomt dat je zwanger bent, suggereert dit dat jezelf of een aspect uit je persoonlijke leven aan het ontwikkelen is. Mischien ben je nog niet gereed om er over te praten of naar te handelen. Het kan tevens een verwijzing zijn naar het ontstaan van een nieuw idee, richting of doel.”
[Ik neem aan dat je niet echt zwanger bent, dus dan is alleen dit gedeelte van toepassing.]

• Feest:
    “Als je droomt dat je op een feest bent, suggereert deze droom dat je er op uit zou moeten gaan en ervan genieten.”

• School:
    “Als je droomt dat je weer op school bent, duidt dit op gevoelens van onbekwaamheid en onzekerheden uit je jeugd die je nooit echt bent ontgroeid. Het kan verwijzen naar onzekerheden over prestaties en vaardigheden. Je zou ook door een spirituele leerschool kunnen gaan: de school kan in je droom ook fungeren als een metafoor voor lessen die je aan het leren bent in het echte leven.”

Ben je bezig met iets nieuws? Of ben je klaar voor een nieuwe stap in je leven? In je droom feliciteren de mensen je; onbewust heb je misschien opgepikt [of ken je die mensen goed genoeg] dat ze je zullen steunen als je die nieuwe weg inslaat. De school staat, zoals gezegd voor evt. onzekerheden over prestaties en je vaardigheden: Dit kan er op wijzen dat je misschien bang bent om te falen of dat je niet ‘goed genoeg’ bent om die nieuwe weg in te slaan.

Ik weet niet of dat ook daadwerkelijk op je van toepassing is, maar dit komt er een beetje uit. Als je in kleur droomt kunnen bepaalde opvallende kleuren ook van invloed zijn op wat je ‘onbewust verwerkt’.

Heel erg handig, heb hem als favoriet gemaakt ;d

Idd

Grappig,
ik onthou mn dromen alleen nooit