Dromen over vreemdgaan?

Ik heb nu zo’n acht maanden iets met mijn vriend en na 3 maanden ofzo kreeg ik weleens dromen waarin ik vreemdging. Die maakte altijd best veel indruk op mij, vooral omdat in die dromen het altijd mijn initiatief was, ik dacht ook altijd bewust aan hem en dat het niet kon, maar juist daarom deed ik het ofzo? Als ik wakker werd bleef ik altijd nog de hele dag met die droom in mijn hoofd. Dit is niet één keertje gebeurd, maar echt al een keer of 10 in tussen tijd denk ik… Soms dat ik ook gewoon huilend langs mijn vriend wakker word omdat ik me daarna zo schuldig voel. ik heb het hem ook wel verteld dat ik “een paar” van die dromen had gehad, maar hij gaf er verder niet heel veel om omdat het toch maar een droom is. Maar ik weet niet, ik ben toch een beetje bang dat ik eigenlijk gewoon heel makkelijk in staat ben om vreemd te gaan ofzo? Als ik het op internet opzoek krijg ik niet echt een goed antwoord, een beetje van dat zweverige. Ik vroeg me eigenlijk gewoon af wat jullie hiervan vinden, iemand die hier ook weleens over droomt? Moet ik het gewoon laten gaan verder en niks achter zoeken?

Je moet het gewoon laten gaan en niks verder achter zoeken. Mijn vriend heeft ook een paar keer gedroomd dat ik vreemd ging vond het niet zo leuk maar het is een droom en ik weet van mezelf dat ik nooit vreemd zou gaan.
Groetjes

Wij zijn al lang samen en ik heb ook om de zoveel maanden zo’n droom, meestal over vreemdgaan met een vriend of collega die ik stiekem wel leuk vind. In die dromen ben ik ook altijd erg gejaagd, want het mag niet uitkomen. De ochtend erna voel ik me dan wat beschaamd maar in de loop van de dag gaat het dan over en vervliegt de herinnering aan die droom, zodat ik me nu zelfs niet meer kan herinneren over welke jongens ik al ooit zo’n droom heb gehad.

Ik heb ook heel vaak van zulk soort dromen.
Ik probeer er meestal niet zoveel over na te denken maar het blijft toch rondspoken.
Gewoon proberen het te vergeten en er niks achter zoeken.

Hahaha hier moest ik serieus hardop om lachen.

Mm, I wouldn’t mind. Tom Felton nomnomnom.

Nee maar dit soort dromen heeft iedereen wel eens.
Zolang je er verder in RL niks mee doet is er toch helemaal niks aan het handje.
Mijn vriend droomt zovaak dat hij sex met bijv Christina Aguilare (hoespeljedat?!) heeft. Ik kan er wel om lachen (’:

ah oke, fijn dat ik niet de enige ben :slightly_smiling_face: thanks!