Dromen over onbekenden

Heb jij ooit al eens een droom gehad over iemand die je helemaal niet kent?

Er is dus een blog die ik al wel een hele tijd volg en die blog is van een vrouw en zij heeft een zoon van 7 ofzo en een dochter van een paar maanden. En ik droomde een paar dagen geleden over hun. Dat ze bij mij op school, op de speelplaats, aan het praten waren. En dat die zoon dus zei “Ja, mama, ik zal haar later wel beschermen hoor”. Het was best een korte droom.

Is toch awkward om een droom te hebben over iemand die je helemaal niet kent? Of stel dat iemand die je niet kent een droom heeft over jou …

Ja ik droom heel vaak over mensen die ik niet ken. Ook heel vaak over mensen die ik iedere dag op school zie lopen maar verder nog nooit heb gesproken.

ik droomde dat ik verkering kreeg met een aziatisch (als het goed gespeld is) jongen die gevlucht was omdat er oorlog was en hij zat helemaal onder de littekens:P

een keertje zat ik in een droom naast een hele knappe jongen in een ijscokarretje. die jongen bleek de neef van een vriendin te zijn, wat dus eigenlijk neit zo is. hij is gewoon helemaal onbekend voor me. maar ik werd er dus verliefd op :stuck_out_tongue:

Ik droomde ook een keer over Taylor Lautner.
Als je over iemand droomt zeggen ze dat diegene jou mist (psychologisch feit). Ik denk dat dat meer gaat over mensen die je echt kent (al mag Taylor mij ook best missen!)

Ik droomde vannacht over Enrique Iglesias. Hij kwam naast me zitten in de bus x)

Ik droom heel vaak over mensen met gezichten etc. die ik niet ken, maar dat zijn dan mijn vrienden (met namen van mijn vrienden en zo). Dus alsof mijn vrienden ineens een ander uiterlijk hebben gekregen. Heel weird.

Af en toe wel ja (:

Ik droom eigenlijk altijd over vreemden.

ik droom ook over vreemden

Ik droom niet.

Ja, vooral knappe jongens.