#dromen over hem #

Ik heb vannacht gedroomd over hem met hem bedoel ik de jongen die ik vroeger leuk vond hij zit nog steeds bij mij in de klas . Zo ging het met mijn droom: ik was in de stad samen met 2 vriendinnen ik zag er niet uit ik had lelijke kleren aan ik was gewoon heel lelijk toen kwam een meisje bij ons staan(ik ken haar ook in het echt ze was ook verliefd op hem) ze was heel erg mooi gekleed en ik vroeg waar ze heen gaat ze zei niks later zag ik hem komen samen met een vriend ik schrok ik wou niet dat hij me zo zag ik ging verstoppen en daarna was ik opeens in de gymzaal hij zat naast me ik had weer normale kleren aan hij zat de hele tijd aan me en ik zei voor de grap’ kom dan we plakken onze handen aan elkaar’ hij zei ‘ok’ dus toen hebben we onze handen aan elkaar geplakt met lijm toen gingen we weer op onze plaats zitten toen gingen we knuffelen daarna kwam een danslerares binnen en ze heeft mij en zijn vriend uitgekozen om samen te dansen (tango)
Ik zei dat het niet kon en ik liet onze handen zien ze zei 'ok dan mogen jullie twee samen ’ we gingen dansen maar het lukte niet helemaal dus we zijn gevallen en toen begonnen we te lachen en door het lachen gingen heen en weer rollen daarna gingen we weer op onze plaats zitten en we gingen door met knuffelen.
WAT KAN HET BETEKENEN IK HEB GEEN IDEE ?

Dromen betekenen niks anders dan dat je die persoon toevallig gezien hebt of over 'm of haar hebt gedacht die dag.