Dromen over een jongen die ik niet ken...

Hooii =)
Ik had vannacht echt een héle rare droom. :s Ik droomde namelijk dat ik boodschappen ging doen met mijn ouders en toen de jongen zag waar ik nu een crush op heb en nog een vriend van hem (die ik nog nooit heb gezien). Ik bleef mijn crush even aankijken (wat ik meestal doe als ik hem zie). Daarna kon ik in mijn droom het msn-gesprek lezen tussen de twee jongens. En daaruit bleek dat ze me allebei leuk vinden. :open_mouth: (alleen liet die ‘‘andere jongen’’ dat meer merken dan mijn crush maar ik merkte wel dat hij moeite had met wat die andere jongen allemaal over me zei) En daarna droomde ik dat ik naar school ging en die ‘‘vriend’’ van mijn crush me verkering vroeg en we iets kregen maar ik stiekem toch verlangde naar mijn crush.

Sorry dat het een beetje vaag is maar ik heb echt moeite met dingen uitleggen ;$
Maar weet iemand misschien wat deze droom zou kunnen betekenen?

Niks

het is maar een droom…

Maar dromen hebben altijd een betekenis…

Nee hoor.

Of misschien heb je gewoon behoefte aan een vriendje?

Dromen hebben niet altijd een betekenis. Dingen die je meemaakt of dingen die wilt/voelt komen meestal in dromen weer naar boven en slaan dus eigenlijk nergens op. Het was dus gewoon ‘een droom’.

Ik geloof niet in betekenissen van dromen, dus ik zou zeggen: het betekent niks.

Er is nooit bewezen dat dromen een betekenis hebben.

dromen geven altijd weer hoe je je voelt, dus waarschijnlijk denk je gewoon veel aan je crush, maar wil je ook wat anders en weet je dus niet wat je wilt? of het betekend idd gewoon dat je behoefte hebt aan een vriendje :stuck_out_tongue:

Ik denk ook niet dat het wat betekend :wink:.

nee hoor.

ik mag hopen van niet, want ik heb soms heeeeeele rare dromen :’)

Misschien is dat wel zo…

Geen idee ( ‘’:
Misschien wil je 't al te graag? (een vriendje dus)
Ik hoop niet dat alle dromen betekenissen hebben XD (ik droom soms over monsters XD) Hou het maar op een droom idd, ik snap wel dat je daar wat achter wilt zoeken, daar niet van.

de meeste dromen zijn bedrog … :notes:

Haha, nee.

Dromen gaan meer om je eigen behoeftes en angsten dan over die van een ander.
Wat al is gezegd: Je wil een vriendje :’)

meestal gaan dromen wel om behoeften ja.
maar ik had ook al jaren van die dromen. vorig jaar kreeg ik mn 1e vriend. is nu sinds paar weken mn ex. maar voordat ik hem ook maar had leren kennen, droomde ik al over hem op een vreemde manier. tis een soort van ehhh. haha droomman! :stuck_out_tongue:

Dat is niet waar. (:
Ik denk dat het betekend idd zoals de andere al zeggen, dat je behoefte hebt aan een vriendje.
Want dromen komt uit je onderbewustzijn, en dus zijn dat je gevoelens etc.
Soms heeft een droom idd een betekenis maar vaak is het gewoon een uiting van je gevoelens.

En als je écht denkt dat 't wat betekent, denk anders goed na, is er nog een jongen waarmee je omgaat die je misschien leuk zou kunnen vinden? :slightly_smiling_face: