-
Het schijnt dat je vaak juist zulke dingen droomt omdat je bang bent dat het echt gebeurt: ik heb ook heel vaak gedroomd dat ik ‘per ongeluk’ was vreemdgegaan en toen zooooo’n spijt had! Terwijl ik hem in 't echt juist niet kwijt wil.
-
7 jaar, dat is helemaal lang!
Ik heb nu 13 maanden, en het is pas m’n eerste serieuze relatie.
Mijn vriend wil juist altijd graag over dingen praten, hij zou het ook meteen willen weten als ik twijfel. Het probleem is, ik twijfel niet over hem want ik weet hoe leuk ik het met hem kan hebben en hoeveel ik van hem hou.
Maar het blijft dus niet bij die ene jongen (B.)… 4 jaar geleden had ik ook een vriendje (S), maar we waren zo jong en verlegen en ik heb het na een tijdje uitgemaakt. Ik denk daar nu steeds meer aan, en ik heb opeens spijt van m’n actie want we vonden elkaar echt leuk! Hij heeft nu een nieuwe vriendin maar ik vind haar absoluut niet goed genoeg voor hem en daar zit ik serieus mee!
Dan is er nog een andere jongen (N) een echte probleemjongen en we vonden elkaar leuk 1.5 jaar geleden. Ik voel me opeens weer aangetrokken tot hem, ik check z’n hyves en als hij ergens op reageert ofzo dan maakt dat me blij.
Het is zo fout.
Mijn vriend is heel veilig, lief en past wat dat betreft goed bij mij.
Maar ik mis dat spannende, heel cliché. S en N zijn een stuk spannender en met B kan ik zo goed lachen. Bovendien ben ik heel slecht in mensen vertrouwen die ik niet ken, maar hem vertrouwde ik meteen. Ik denk inderdaad dat het gelijk voorbij is als ik dit zou vertellen aan m’n vriend en omdat ik hem niet kwijt wil…
Ik probeer die andere jongens gewoon uit m’n hoofd te zetten, dat is niet heel moeilijk omdat ik ze toch niet vaak zie. Hyves checken vind ik nog niet heel erg, zolang het daarbij blijft. Maar B zie ik elke week, dat wordt wel problematisch!
ik droom zovaak dat het uit is, of dat ik vreemd ben gegaan en daarna spijt krijg (wat niks voor mij is )
is denk ik idd omdat je er juist bang voor bent want ik wil absoluut niet dat het uitgaat en t gaat ook heel goed tussen ons xd
Ik denk trouwens in jouw geval dat je het het best nog voor je kan houden.
Probeer of je gewone vrienden kan zijn met die jongen, als je je gewoon fijn bij hem voelt lijkt dat me niet verkeerd tegenover je vriend. Maar als dat dromen en denken aan die jongen, ten koste gaat van de relatie met je vriend, als je je minder aangetrokken voelt door je vriend, dan zou ik er wel goed over nadenken. 7 jaar is aan de andere kant wel heel lang, en zeker omdat het de broer van je schoonzus is is het onwaarschijnlijk dat je samen met die andere jongen eindigt. Maarja, je moet jezelf en je vriend ook niet voor de gek houden… Succes!
Ow shit, ik betrap mezelf nu alweer dat ik heel B’s hyves af zit te gaan, ik weet nu precies hoe het is aangeraakt en uitgegaan met z’n vriendin, en hij heeft nog veel meer met me gemeen dan ik dacht… :bored:
Dingen die ik denk of vind, waarvan niemand het met me eens is: ik zie dat hij die dingen letterlijk krabbelt en op hyves zet. Hoe die overal over denkt enzo. Sport hebben we gemeen. Vakantielanden. Studie, toekomstwensen, sowieso toekomstperspectief… Kut, ik moet hier mee stoppen!
Dat kan de reden zijn dat je dit droomt. En dan geven je dromen het teken, dat je hier iets aan moet doen. Dus ondanks dat het een moeilijke prater is, toch het proberen uit te werken.