Dromen over Audrey Hepburn ?!

Helleuuuu! (:

Oké, sinds een week heb ik aan 1 stuk door dromen over Audrey Hepburn toen ze ongeveer 50 jaar was en ik heb echt geen idee waarom. Ik heb Audrey Hepburn altijd al wel speciaal gevonden maar dat is al jáááren zo en ik ben geen overdreven fan ofzo xD Ben dus niet dag en nacht bezig met háár.

Afgelopen nacht had ik een droom waarin ik een hele dag met haar doorbracht. Toen gingen we naar een klein, rood, comfortabel kamertje waar ze mij een boek gaf waar haar awards en andere belangrijke dingen in zaten. (Awkward… Awards in een boek… xD) En op het laatst ging ze in een gele taxi zitten (zoals in Breakfast At Tiffany’s) en het enige wat ze zei was: I love you.

Like, whuuuut?!

Ik zou wel eens willen weten wat dit heeft te betekenen het is net alsof ik elke keer “geroepen” wordt omdat ik iets moet zien of horen ofzo. Echt heel raar. Ik word 's ochtends dan ook altijd helemaal overstuur en zweterig wakker enzo.

Laat me weten wat jíj er van denkt (:

Heb echt géén idee. Zie dit maar als een upje.

dat lijkt me nou zo gek! maar ik heb geen idee. upje voor jou dus ! (:

Ach, ik heb vorig jaar een week lang over Chuck Bass gedroomd. Gaat vanzelf wel over.

Als je het wetenschappelijk bekijkt (en dus niet geloofd dat dromen voorspellend o.i.d. zijn) dan verwerk je in je dromen dingen die je overdag meemaakt/over nadenkt.

Dat zou inderdaad de meest logische verklaring zijn maar ik ben een persoontje die gelooft dat dromen iets te betekenen hebben :stuck_out_tongue_winking_eye: Niet allemaal ofzo maar ik vind dit wel heel apart. Heb vannacht ook weer zo’n droom gehad en ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet. Word 's ochtends echt doodmoe wakker.

Misschien kun je ze vlak nadat je wakker bent geworden opschrijven en er een keer mee naar iemand gaan die dromen kan lezen?

t is gewoon een droom die betekent niks
ik heb een keer over dolly parton gedroomd en dat ze met mij ergens naar toe wou(ik ben niet eens fan van dat mens en heb er like…3x op tv gezien)
waarom praatte audrey hepburn geen nederlands tegen je dan? =O

Dat is idd best wel een goed idee. :grin: Het enige is dat zulke mensen vaak met hele vage dingen aan komen zetten :stuck_out_tongue_winking_eye: Heb dat al eens eerder gedaan en toen was de conclusie dat ik in m’n vorige leven een uil was geweest xD Like, whuuuut?! xD Dat vind ik altijd een beetje onzinnig :stuck_out_tongue_winking_eye: maar thanks voor je mening en ga er misschien wel wat mee doen!

Dolly Parton xD hahaha!
Maar ja, voor jou betekenen dromen misschien niets maar voor mij wel. Ieder recht op z’n eigen mening toch? (:
En ik heb geen idee waarom ze niet in het Nederlands praatte xD droom wel vaker in het engels.

echt he…vraag me nog steeds af waar dat vandaan kwam :’)
ja ze zeggen ook wel dat je dingen verwerkt van de dag ervoor maar ik denk echt NOOIT aan dolly parton dus eigelijk ook wel raar en ze sprak volgensmij ook gewoon nederlands :’) audrey hepburn praatte altijd zo geweldig nederlands xD zo heel netjes enzo :stuck_out_tongue: ik droom ook nog best vaak van een leraar die ik haatte en ik denk ook nooit meer aan hem…ik vraag me eigelijk ook wel af wat je droom bepaalt en hoe enzo…maar ja xd

Dolly Parton praatte Nederlands in jouw droom? Hahaha! Dat had ik willen horen xD En ja, Audrey Hepburn sprak idd heel netjes Nederlands. Best wel cute eigenlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar ja, dromen kunnen idd een beetje frustrerend zijn en hoe geweldig ik Audrey Hepburn ook vind, ik hoef haar nou niet elke nacht te zien ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:

misschien staat Audrey Hephburn voor jou symbool voor iets in je leven? geen idee wat dan, maar dat is vaak wel zo met dromen. zoals: achtervolging=stress, in je blootje staan=onzekerheid, een kind=deel van jezelf… etc.

ja het was inderdaad geen gehoor en ze ging nog zingen ook :confused:
ja het klinkt echt heel koninklijk als zij nederlands praat xD
ik denk als ik zo zou praten dat iedereen me gaat uitlachen :frowning_face: xD
nee dat snap ik xD ik zou dolly parton ook niet iedere nacht willen zien bah…x.x
ik denk dat ik dan nooit meer durf te slapen niks tegen haar hoor…maar uh liever niet in men dromen aub x.x…

Ik moest meteen aan Gossip Girl denken toen ik de titel zag, haha.

Moest ik ff kwijt… XD

Echt hea?! XD Als wij zo gaan praten zoals Audrey Hepburn deed, dan worden we voor gek verklaard :stuck_out_tongue_winking_eye: Lijkt wel of zij de enige is die er mee weg kan komen! XD

En ik moet toegeven dat ik liever Audrey Hepburn in m’n dromen zie dan Dolly Parton. I mean… Als ik aan Dolly Parton denk, dan heb ik het beeld voor me dat ze voorover gaat vallen met die huge ass borsten van der! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hahahahaha :’)

idd en beatrix xD
Ik heb ook veel liever audrey hepburn in men dromen
ik vind dolly parton nogal een vreemd hoofd hebben en inderdaad die tieten omg xD

Whaha! Ze heeft idd een beetje een vaag hoofd. XD (Naja, een beetje heel erg…)

En over Audrey Hepburn dromen is dan eigenlijk helemaal niet zo erg vergeleken Dolly Parton. :stuck_out_tongue_winking_eye:

ja een beetje heel erg maar ik wilde het nog netjes houden :stuck_out_tongue:
Idd audrey hepburn was erg mooi
Over dolly parton dromen is nogal…irritant en al helemaal als ze gaat zingen:/
audrey hepburn lijkt me best gezellig voor een keer en zij is mooi en niet irritant xD vooral in die film roman holiday zo’n mooie film maar toen dat haar eraf ging vond ik wel heel erg 0.0