Dromen jullie veel?

Ik hou van dromen! <3

Jaa ik droom eigenlijk bijna elke avond, de ene keer vet leuk en de andere keer helemaal niet leuk, of een mengeling ervan. Het is wel bijna altijd in zwart-wit, of het is gewoon heel donker…

Ik droom elke nacht en echt vage shit:p Dan word ik wakker en denk ik echt what the fuck brain haha maar eigenlijk nooit nachtmerries gelukkig!

Ik droom altijd als ik goed slaap, immer fijne dromen waarin ik tegen mensen aankruip en films kijk. (:

Ik droom de laatste tijd echt heel veel. Ik kan me ook echt bijna elke droom herinneren.

Ik droom juist als ik licht slaap.

Ik droomde vanacht wel, maar ik vergeet het nogal snel.
Soms heb ik hilarische dromen, die ik nog jarenlang onthoud en andere weet ik een paar seconden na opstaan niet meer

Niet (heel) vaak meer.

Ik droom best veel. Enge, romantische maar meestal vreemde die NERGENS op slaan.

ik droom best wel veel maar als ik dan wakker word kan ik me niets meer herinneren en dan denk ik er een andere keer weer aan.
maar meestal droom ik over hetzelfde

Ik droom vaak over mn grote liefde (elke keer weer iemand anders)
En als ik dan wakker word, ben ik teleursgesteld hahah.
En ik droom elke nacht wel, maar dat komt omdat ik een snoozer ben. Van 6 tot 7 uur 's ochtends. is het uurtje dat ik elke keer dus wel onthoud

jaa alleen ik ben het ook weer zo vergeten :frowning_face:

Ja bijna altijd!

Ja heel veel de laatste tijd, ook erg realistisch. Ik heb vaak ook dat ik ‘half slapend’ ben en dan doorga in mijn droom, maar dan ‘echt’. Een soort van slaapwandelend dus, wat ik ook wel regelmatig heb gedaan vroeger.
Bijvoorbeeld laatst droomde ik dat ik iets liet vallen, en toen was ik me ervan bewust dat ik wel in bed lag en begon ik in mijn bed en ook onder mijn rug te graaien, om dat ding te zoeken/op te pakken. Heel vaag ja maar het is ook echt heel gek xd

Ik vindt het trouwens ook helemaal niet erg om een hele nacht wakker te liggen, maar dat komt ook omdat ik dan gewoon verhaaltjes in mijn hoofd verzin zegmaar, en als ik zegmaar geen zin meer heb lig ik binnen 5sec te slapen… dusjaa…

Ja dat heb ik ook wellis! Ik had ook een keer toen viel ik van de trap in mijn droom, daarna werd ik half-wakker en leek het net alsof ik ‘terwijl ik gewoon in mijn bed lag’ van de trap af viel…

Ik droom heel erg, en de laatste tijd gebeuren dingen die ik droom, of droom ik over personen en zie ik die die week ofzo, een beetje eng hahaha

en ik droom ‘intensief’, dat als ik wakker word ik een minuut moet beseffen dat het een droom was en ik helemaal niet uitgerust ben