Dromen jullie veel?

En waarover dan? Eerst droomde ik echt nooit en de laatste tijd echt zo vaak! Ik denk omdat ik het nogal druk heb in m’n leven en ook buiten school om…

Maar soms kom ik dan op school, vertel ik tegen m’n vriendinnen wat ik gedroomd heb en dan hebben zij dat ook… Raar toch? Maar ik vind het wel tof! Waar dromen jullie over?

Nee, ik droom niet veel.

Ik droom juist wel veel.

Maar je bedoelt denk ik of we veel onze dromen onthouden, want je droomt sowieso :cold_sweat:

Als ik wakker wordt en daarna weer ga slapen herinner ik ze heel snel. In de vakantie onthoud ik dus heel veel dromen, maar als ik vroeg moet opstaan niet.

Ik droom letterlijk elke nacht al zolang ik me kan herinneren. En toch vaak over mensen die dicht bij me staan en/of situaties waar ik op hoop of juist bang voor ben (vaak ook onbewust).

En ik onthoud me dromen altijd.

Ik ben een echte dromer, heerlijk :slightly_smiling_face:

Ja, maar iedereen droomt. Ik onthou er alleen altijd zeer weinig van :slightly_smiling_face:

Meeste mensen dromen volgens mij inderdaad eigenlijk altijd wel, maar onthouden het niet waardoor ze denken niet gedroomd te hebben. (tenminste, dacht dat ik het zo gelezen had ergens?)

Ik ben in ieder geval echt een dromer, onthoud ook alles. Ik maak in mijn dromen echt altijd de leukste avonturen mee in de raarste onwerkelijke omgevingen en kan ze ook beïnvloeden :’) -niet geforceerd trouwens-

Ik heb periodes waarin ik al mijn dromen onthoud maar meestal vergeet ik ze. Als ik droom, droom ik meestal over iets dat de vorige dag is gebeurd, maar meestal is dat iets heel kleins wat helemaal niet belangrijk was. Heel raar.

Ik droom iedere nacht zoiets. Meestal van die rare dingen wat nergens op slaat maar ook wel eens dat mijn vriend bv iets doet wat ik niet echt leuk vind.
Om de zoveel tijd droom ik iets en als ik dan wakker word heb ik zoiets van, sow was dat nou echt of?
Dan lijkt t net alsof ik dat de vorige dag echt heb meegemaakt.

Ik onthoud m’n dromen van bijna elke nacht wel :grinning: Alleen herinner ik ze in de middag hahaa.
Meestal gaan ze over hele rare dingen die echt nooit zouden kunnen, haha, maar het is ook meestal met mensen van vroeger, die ik echt bijna niet meer herinner enzo :stuck_out_tongue:

Haha ja dat heb ik ook! Soms leek het zo echt dan raak je echt helemaal in de war :grinning:

Iedereen droomt iedere nacht. Je onthoudt het alleen niet altijd. Ik onthoud mijn dromen niet zo heel vaak.

Soms, maar ik hou niet van enge dromen… maar daar houd niemand denk ik van!

Ik droom de laatste tijd ontzettend intensief. Ik word dan wakker met een kloppend hart en m’n adem heel hoog. Ik heb dit bij vlagen, ik word er gek van. Alles gaat door elkaar. Er zijn ook tijden dat ik niet meer weet wat ik heb gedroomd als ik wakker word, heerlijk is dat.

Ik heb daar periodes in. In de vakantie onthoud ik mijn dromen meer dan wanneer ik school heb.

Ik droom de laatste tijd heel veel. Als ik wakker word weet ik ze nog, maar vergeet ze helaas al weer snel.

Ik droom eigenlijk altijd, al jaren lang… Vaak erg vermoeiend en ook overdag omdat het gevoel van een droom he de hele dag kan vast houden.
Ik droom van normaal en leuk tot de meest afschuwelijke dingen…
ik denk dat ik een hoop niet verwerkt heb…

Dit heb ik ALTIJD!