dromen dat hij vreemdgaat

Deed hij heel droog via de sms/msn? Want jongens zijn meestal gewoon zo en stiekem denk ik dat je je op dit moment zelf gewoon heel erg bang loopt te maken.

dankjewel.(ll)

ja via msn en hij doet dat meestal nooooit never en nu opeens wel…

Maar misschien juist omdat hij nu zo ‘droog’ doet tegen jou op msn, dat je bang bent dat hij vreemdgaat en dat je dat daarom droomd.
Dromen hebben inderdaad vaak iets met de werkelijkheid te maken.
Je droomt vaak wat je wel wilt, of juist niet. Maar soms droom je echt iets heel onzinnigs (denk aan vliegende koeien die pinnen bij de albert heijn en dan worden opgepakt door politie in kippenkostuum)
Ik denk dat je dit hebt gedroomd omdat je bang bent dat hij dat gaat doen.
Omdat je je toen begon te beseffen dat je hem wel leuk vind? (:
Wees niet bang.

Romeo and Juliet wouldn’t have lasted.
__

Ik droomde dat een pratende kat zei dat ik een glas water moest halen voor Obama die op mijn zolder zat.
Moet ik nu de trap lopen om te kijken? Zou Obama dan ECHT water willen of liever een biertje?

kijk meid die van mj kan echt worden die van jou is onzin.
ik ben bang, en als je mij daar mee gaat kwetsen enz ga je gang;)

Nee sorry, jouw droom is ook onzin.
Je was die dag met je vriendje bezig en hebt misschien een film gezien over vreemdgaan of erover gehoord.
Als je hoofd de dingen van die dag gaat verwerken, trekt hij ook dingen door elkaar heen, zo kan de combinatie dat je vriendje vreemd gaat eruit komen. Hier was je zo door geschrokken dat je er veel mee bezig bent geweest de dag daarna, waardoor je weer hetzelfde droomde.

Dromen zijn bedrog, zoals ik al zei, laat je relatie er niet door verpesten.

't is maar een droom en anders kan je je droom opzoeken op internet. simple as that ;p

Haha ik heb vannacht ook gedroomd dat mijn scharrel met een ander meisje stond te zoenen, ben d’r onderbewust gewoon bang voor ofzo. Ik heb het ook tegen em gezegd en hij zei dat ik daar echt niet bang voor hoefde te zijn. En ik heb niet eens wat met em hahaha

Ceren, wat heb jij een superleuke naam!!!

sorry voor die botte reactie maar ik ben of naja was gewoon heel bang, en vooral toen hij opeens droog begon te doen.
nee nee zowieso ik verpest geen relatie ofzo, maar het kwam opeen ik heb uhm geen film gekeken over vreemdgaan enz, het was gewoon zo realistisch, en bedankt voor je hulp dan maar:)

Dromen moet je niet letterlijk interpreteren. Er zit een geheel ander waarheid in, in dit geval dat als je ziek bent het erger gaat worden. Of als je een handelaar bent, je dit keer veel minder gaat verdienen. En sowieso zie je zoiets ook in je droom als je die dag erover gaat zitten denken.

Ik heb dat ook zovaak…

tijdens je droomslaap verwerk je eigenlijk dingen die je niet verwerkt als je wakker bent. Jij bent toevallig wakker geworden tijdens je droomslaap, waardoor je je die droom herinnert.

Dus ergens ben je er ook al mee bezig geweest dat hij je zou kunnen bedriegen. En in je slaap heeft je onderbewuste dat proberen te verwerken.

Dus eigenlijk was je vóór je dat droomde ook al onzeker.

Praat er eens met hem over, niet via msn dan he, maar als je bij hem bent. En zeg em dat je je soms een beetje onzeker voelt en een beetje problemen hebt om hem 100% te vertrouwen.
Als hij zelf weet dat hij te vertrouwen is, dan zal hij begripvol reageren en je geruststellen.

Als hij niet te vertrouwen is zal hij boos reageren.

Stel jezelf kwetsbaar op, en ga hem geen dingen verwijten ofzo, want dan kan je ook een boze reactie verwachten en dan sta je nog nergens.

hee! toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik gelijk aan je topic. ik had het gister al bekeken maar geen reactie achter gelaten. nja ik dacht aan je topic doordat ik vannacht ook een hele rare droom had. voordat ik ging slapen had ik mijn vriend nog even gezien op de cam. nu had ik gedroomt dat ik op me laptop zat en hij ging slapen en toen was zijn webcam in een keer aangegaan en zag ik hem met een ander meisje in bed liggen. het klinkt eigenlijk te grappig voor woorden maar het voelde serieus slecht haha. nou heb ik al wel weinig vertrouwen in hem omdat hij eerst een player was en hij doet er alles aan om me te overtuigen dat het niet zo is en dat weet ik ook wel. maar toch twijfel ik soms. naja mijn vriend woont ook ver weg dus naar hem toe gaan is geen optie. + hij is nu op vakantie. het is niet zo dat ik me nu slecht voel door deze droom hoor maar ik moest gewoon even aan je topic denken haha ;] einde van mijn zeer boeiende verhaal, amen

maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog

daar denk je aan als je slaapt. probeer over leuke dingen te denken voordat je slaapt:)

wil je eigenlijk echt advies? of wil je alleen met ons delen dat je er bang voor bent ofzo, want om iedereen die commentaar geeft te gaan afkraken helpt niet echt denk ik.

Ja want hij kruipt 's nachts stiekem in m’n hoofd en bestuurt dan mijn droom om zo te laten weten dat hij vreemd gaat. Ahem.

http://www.droominfo.nl/d…k/droom/uitleg/Vreemdgaan

Dromen dat je partner vreemdgaat, duidt op je angst om verlaten te worden. Je zou een gebrek aan aandacht kunnen ervaren in je relatie. Aan de andere kant zou het erop kunnen duiden dat je het gevoel hebt dat je niet kan aan de verwachting van anderen kan voldoen.