dromen dat hij vreemdgaat

Hey meiden.
ik heb zulke k*t dromen deze 2 dagen, ik droom steeds dat mijn lover vreemdgaat met andere meisjes flirt etc.
ik ken m al 3 maanden ofzo, en deze laaatste 2 wekn is het pas echt serieus geworden zeg maar, ik hou van hem echt, en als hj de woordn ik hou van je zegt doet mijn hartje nog een sprongetje maar waarom droom ik dan dit, dit is niet een van de normale dromen wat ik droom al 2x achterelkaar dat hij vreemdgaat of iets doet, en ik voel me daaardoor zo gekwets ik weet niet ik vertrouw m opeens niet meer, ik denk steeds dat hij flirt met andere meisjes, en toennet deed hij heel droog zoals je doet tegen een normale vriendin…
het doet me echt maar dan ook echt pijn en ik ga niet hier met hem over praten want ik weet hij neemt het niet serieus en hij woont ook zoo ver, ooooh ik wil gewoon weten wat die droom KAN betekenen, want ikdenk dat het niet ‘‘zomaar’’ een droom is:(

Het is maar een droom.
Ik heb ook wel eens gedroomd dat mijn ouders werden vermoord door Chipz! en pedobear (ja, echt) en het is nooit uitgekomen. c:

Hahahha, ik ga stuk hier :’)

ik denk dat je je niet zo druk moet maken :wink:
pas als de droom echt heel erg vaak terug komt zou ik gaan kijken wat het zou betekenen.
en, hoe meer zorgen je je hierom maakt, hoe meer kans dat je er weer over gaat dromen. want je verwerkt in je dromen indrukken die je overdag krijgt en gevoelens gedachtes etc.
ik heb zelf ook wel eens zulke drome, over dat we ruzie maken en uit elkaar gaan, dat ik vreemd ga, dat hij vreemd gaat. maar tussen ons gaat het al heel lang nog steeds goed

haha maar dit is zo realistisch, ik geloof er bijna in.
snapje, ik ben bang dat het uitkomt.:frowning_face:

Hahahaha ^ Moordlustige Ch!pz, ik zie het helemaal voor me. Je kunt tegenwoordig niemand meer vertrouwen…

OT: Je onzekerheid wordt door je onderbewuste naar boven gehaald in je dromen, denk ik zo.

Edit: Oh m’n hahaha was @knakworstenboom. Niet dat ik dadelijk weer gezeik krijg dat ik TS uitlach ofzo :’).

dromen zijn bedrog

het schijnt dat als je dat droomt dat je niet genoeg aandacht van je vriend krijgt :stuck_out_tongue:

Ik droomde dat ik werd neergestoken. Moet ik nu ook gaan vrezen?

ze zeggen dat het tegenover gestelde van je dromen gebeuren.

ook zeggen ze dat je dingen droomt wat je wilt dat er gebeurt.

ik ken m al 3 maanden ofzo, en deze laaatste 2 wekn is het pas echt serieus geworden zeg maar, ik hou van hem echt, en als hj de woordn ik hou van je zegt doet mijn hartje nog een sprongetje

Gadverdamme, komop. Je kent hem drie maanden, hoe weet je dan al dat je van hem houd? Hoe kan je dat zeggen?
ik ben 17 en ik kan nog geen eens ‘ik hou van je’ tegen mijn ouders zeggen!

droom je dat 2dagen achterelkaar en doet hij opeeens raar tegen je?
ik denk het niet.

romeo en julia kende elkaar ook geen 45 jaar

romeo en julia is een verhaaltje. Als je nu al zegt; ik hou van je, dan meen je er niks van. Niet echt als houden van. Voor als je het nog niet doorhad, ik vind het uiterst irritant wanneer mensen zo snel; ik hou van je zeggen. Zolang je het maar bij; ik hou van je’ laat en niet over gaat naar; ‘wij voor altijd, voor altijd jou meisje’ blabla.

Het is gewoon angst, laat jezelf er niet door beinvloeden, daarmee maak je je relatie alleen maar kapot.

het is maar een droom xd

omdat je er bang voor bent dat hij dat gaat doen?

en ik had ook het momentje wat carlisle had.

Ik heb dat ook eens gedroomd, toen ik nog geen maand had (toen zat ie in Frankrijk) En ik heb inmiddels al bijna 14 maanden, dus wees niet bang. :relieved:

Je bent onzeker en omdat het nog niet echt lang aan is vertrouw je het onbewust niet … Maar gewoon niet aan denken :wink:
Anders kan je de toekomst voorspelle :confused:
Veel succes xoxo

Hoho, hier wil ik je even stoppen.
Dat jij het niet kunt, betekent niet dat het onmogelijk is.
Tuurlijk, na 3maanden zeggen dat je van elkaar houdt vind ik ook lame BS, maar ik geloof zeker dat je na een bepaalde tijd (en dan bedoel ik minder dan 17jaar) echt wel van iemand kunt gaan houden & dat ook kunt uiten. Ongeacht je leeftijd.

Zo, en nu weer back on topic.