Hoi allemaal
Ik heb vaak droge lippen en ze zeggen ja je moet er vaseline op doen
Maar dat help niet bij mij want dan droogt me lippen na de vaseline weer snel op dus door de vaseline worden me lippen niet zacht maar juist sneller droog
En dat vind ik erg stom
Want ik vind niet zo fijn om droge lippen te hebben
Weet iemand wat goed voor je lippen is ?
En wat je lippen zacht houd?
En kan kopen ik wil niet zelf maken xoxo
m
De hele dag dik insmeren met labello inderdaad! Ik heb er al veel geprobeerd en gebruik nu labello “med protection” deze werkt echt heel goed voor hele droge lippen
elizabeth arden 8 hour cream
dit is het enigste wat écht werkt bij mij
Ik heb nu zo’n Eos Lippenbalsem. Ik heb deze meegenomen uit Amerika, maar volgens mij kun je ze in Nederland sinds een paar maanden ook kopen. Deze lippenbalsem heeft een lekker smaakje en maakt mijn lippen binnen no time superzacht, misschien dat dit helpt
Je moet een lippenbalsem hebben zonder minerale oliën, die kunnen op den duur verslavend zijn doordat ze je lippen juist wat kunnen uitdrogen en je daardoor weer meer moet smeren. De een heeft hier sneller last van dan de ander. Labello bvb bevat dit en vaseline is natuurlijk pure petroleum jelly. Probeer eens een natuurlijke lippenbalsem, van Hurraw of Dr Organic bvb. Of google even verder welke merken nog meer geen minerale oliën bevatten.
Purol!
Ik had eens zo’n droge bovenlip, dat het zeer deed. Niks werkte en labello maakte het alleenmaar erger. Ik smeerde purol op en de volgende dag was het al weg. Sindsdien heb ik altijd purol bij me en werkt dat zo goed. Ik zweer bij purol.
Ik vind zelf burt’s bees lip bam en de cocoa butter lipcare stick van the body shop erg fijn. Er zitten goede ingrediënten in. Misschien kun je je lippen van te voren scrubben.
Genoeg water drinken is ook belangrijk.
Ik vind inderdaad de burt’s bees lippenbalsems ook heel fijn!
En probeer de scrubs van Lush
Ik scrub elke avond voor het slapengaan mijn lippen met een lippenscrub van Lush. Babylips werken ook heel goed bij mij heb ik gemerkt!
schrubben indd! Kan anders ook gewoon met suiker en honing.
En bij mij helpt purol ook heel goed
Ik vind de intensive care balsem van kruidvat erg fijn (soort blistex) die verzacht heel erg
Ik had vroeger ook altijd last van droge lippen, maar ik merk dat ik er nu geen last meer van heb sinds ik veel meer drink. Qua lipproducten hielp purol bee lipbalsem het beste.
Mijn lippen kunnen ook nergens tegen. Hoef maar één ding verkeerd te smeren en ze zijn ontstoken . Maar ik gebruik tegenwoordig Lip Service van Lush. Echt m’n redding! Ondanks de prijs echt een aanrader ik doe er ongeveer 4 maanden mee.
veel water drinken.
Verder is carmex de liefde van me leven