droge/leuke dingen die jongens zeggen #1

Dag lieve mensen,
ik heb op een ander forum lang geleden dit topic gevonden en ik vond het verdomd mieters! De bedoeling is heel simpel, gewoon al het grappige, droge,leuke wat jongens zeggen hier dumpen! Lekker lachen :wink:

Ik kan helaas zo 1, 2,3 niks verzinnen, maar hopelijk slaat het aan c:

Ik kan zo ook niks bedenken, alleen maar iets leuks/droogs wat ik zelf tegen me vriend zei van het weekend. Ziet dit maar als een upje!

up!

Nou ik stuur wel eens naar mijn crush: Je bent leuk :slightly_smiling_face: xxxxxx

Het enigste wat ie daarop kan antwoorden is: Je maakt me een beetje verlegen, en héél soms kan er ook nog vanaf: Jij bent ook leuk :slightly_smiling_face: xxxx

waarom kunnen jongens nou nooit eens wat onrgineels verzinnen… :stuck_out_tongue:

Verdomd mieters? Dat vind ik al een leuke opmerking. :'D

Ik bedenk me nu net dat er een keer na sluiting van 't cafe iemand binnen kwam lopen, met de vraag of wij zijn broekzak hadden gevonden. :'D
Liep hij rond zonder kontzak, hahaha

Nadat hij met zijn auto in een ondiepe sloot was gereden en ik totaal in paniek was: Ik bel ome ad wel even, die heeft een tractor.

HAHHAHAHAHHAHA LOL! :'D

Jongens zijn gewoon te droog, ik kan nu even niet echt een opmerking bedenken, maar wel een situatie:
Toen hij zijn eindexamenuitslag kreeg, kon hij tussen half 4 en 4 worden gebeld, en dan zou hij zijn gezakt. Dus ik was dat half uur bij hem en ik stresste hem helemaal, ik was de hele tijd bang dat ze zouden bellen. En hij zat er echt bij van ‘joah, als ze bellen, dan bellen ze’. Ik snap dat ECHT niet, voor een proefwerk ben ik al zenuwachtig voor mijn cijfer, laat staan bij mij eindexamen :’)

Ik had een bril op tijdens het stappen zei hij: jij ziet er ook altijd anders uit, ik herkende je bijna niet, maar die bril staat je wel goed! (wel lief tog)

hahaha die van ome ad en de tractor :’) die vind ik echt super droog

:'D

Hij zegt altijd, alles goed met mijn prinsesje.
Vind ik wel lief.

Een goede vriend van me zegt soms heel random “Jij bent echt het leukste meisje dat ik ken”, is toch wel leuk om te horen c:

Mijn beste vriend zei een keer ‘lol als jij onzeker bent ben je echt fcking dom’

dus dat was weer zo’n rude jongensopmerking waar hij niet bij nadenkt, die eigenlijk toch wel een compliment was.

En diezelfde vriend zei een keer, [toen een dirty teacher tegen mij zei dat ik wel in mijn bikini in het waterbadje voor in de klas mocht spelen, …] ‘MAG IK DAN OOK IN MIJN BIKINI KOMEN?! :grinning:
Maar dat deed ie wel bewust om mij te redden volgens mij. Maar droog was het zeker.

Ja, ik schoot in de lach, hahaha.

We zaten een keer samen voor de bank en ik liet met opzet een chocolaatje in mijn decolleté vallen met de bedoeling dat hij 'm eruit zou halen.
‘Chocola smelt he’.

Zucht.

En een jongen die ik helemaal niet kende die achter me liep toen ik met mijn hak in een rooster kwam vast te zitten, zei ‘en dat is de reden waarom mannen geen hakken dragen’. Hij liep gewoon door haha, dat was zooo droog.

Vreetzak!!!

En vervolgens koopt hij zelf een pizzabroodje en een hamburger.

OOH EN MIJN LIEFSTE SCHATTIGSTE EIGEN VRIENDJE.

Op ‘le moment supreme’ (toen wij bijna met elkaar kregen) waren we met een groepje een boswandeling aan het doen in het donker en iedereen zag dat wij elkaar een beetje leuk vonden enzo maar wij waren nog in de ontkenningsfase.
En toen zei 1 van die vrienden: ‘kom op thijs, geef haar je trui, wees een man.’
En thijs zo met een klein stemmetje: ‘Maar ik ben nog maar 17!’

Hahaha. Ja thijs.