Droge huid

Hi meiden,
Ik had een vraagje, weten jullie misschien nog een goede dagcreme/nachtcreme voor een droge/gevoelige huid?
Het maakt niet echt uit of het duur of goedkoop is.
Alvast bedankt (:

la roche posay effaclar h. iets van 14 euro en echt WONDERspul

Ik gebruik zelf crème van Louis Widmer, werkt prima.

ik heb gewoon een lekkere van de nivea, pure & natural voor de gevoelige huid. heel fijn!

Ik durf te wedden dat daar paraffine in zit, dus zal het averechts werken op een droge en gevoelige huid.

ik had ook een droge huid en toen ben ik gestopt met foundation, nu is mn gezicht normaal en ook veel minder onzuiverheden!

Ik heb ‘Hydra Spécific intensief herstellende nachtcrème’ van Yves Rocher, vind 'm echt heerlijk! Heb ook een droge huid. De dagcreme van die lijn vind ik wat minder, altijd als ik de douche uitkom is mijn huid als een woestijn, mega uitgedroogd en dan smeer ik die dagcreme erop maar ik merk dat het niet genoeg helpt voor mijn huid.

Zarqa nutritive cream voor de extreem droge huid of Zarqa hydra face cream voor de gevoelige vochtarme huid. Net welke beter bij je past.
Dit merk is speciaal voor mensen met gevoelige huid en/of allergieën, dus dingen zoals alcohol en paraffine zit er nooit in. En sowieso goed spul.

Kost iets van 15 euro, geloof ik. Bij de Tuinen of sommige etossen te koop.

http://www.drogisterij.ne…-sheabutter-pot/P/3122091

Deze! Hij kan als zowel dagcrème, nachtcrème als bodybutter gebruikt worden, ruikt lekker en werkt geweldig. Ik ben zo lang op zoek geweest naar een crème die werkte, want de meeste crèmes voor een droge huid werkten totaal niet voor mij. Sinds ik deze crème gebruik heb ik voor het eerst in jaren niet het idee dat ik een facelift heb gehad en word ik 's-nachts niet meer wakker van de jeuk.
Ik heb hem al meerdere mensen met een droge huid aangesmeerd en iedereen is er tevreden over. En hij is ook niet eens zo duur.

Ik gebruik Palmer’s Olive Butter Formula en dat werkt voor mij heel goed. Zit in een groene tube (je hebt er geloof ik ook potten van, maar dat weet ik niet zeker) en het is niet heel duur. Gewoon bij een drogist (Kruidvat en Etos hebben hem sowieso -waar ik woon dan-).

Ik gebruik zelf Vitamine E creme van de bodyshop, zo fijn! <3 Ik gebruik deze meestal als ik net uit de douche kom omdat ik dan een hele droge trekkerige huid heb.

Bij mij werk de dagcreme van kruidvat eigen merk, en nivea soft dagcreme :slightly_smiling_face:

olaz total effects, in zo’n wit potje. Het heeft ook uva/uvb filter en trekt snel in, ik haat het als er een vettig laagje overblijft na het aanbrengen van een creme. Ik had dit namelijk met mijn shiseido creme, met zo’n beige dekseltje. Die shiseido creme is 30 of 35 euro en deze van olaz 10!