Droge huid.

Wonderpotje helpt goed…
Dit kun je alleen niet in de winkel kopen, je moet iemand kennen die daar zegmaar in ‘handelt’ of die weer iemand anders kent die dat verkoopt…
Wonderpotje kun je op alles smeren op je huid, en het helpt echt overal tegen, ook hiertegen dus… Ik weet niet of je iemand kent die hieraan kan komen, maar ik hoop het wel voor je want binnen 2 dagen ofzo is het over!

Een droge huid moet je nooit scrubben!

Gewoon een goede dag en nacht crème aanschaffen die bij een droge huid past en milde wasproducten gebruiken. Geen zeep of wash gel maar reinigingsmelk bijvoorbeeld.

(Ik werk bij Etos, dus ik leer al dit soort dingen via trainingen.)

Dat dus.

Ik ook. Daarom doe ik elke dag als ik wakker word een beetje dagcreme op mijn gezicht en vlak voor het slapen gaan. Dat helpt gelukkig wel :slightly_smiling_face:

Ik gebruik vaseline cetomacrogol crème van de dokter.
Ik heb het wel op recept van de dermatoloog gekregen samen met een hormoonzalf, dus ik weet niet of je het ook gewoon kunt krijgen (heb een allergie voor een conserveermiddel).
Bovengenoemde crème mag ik altijd gebruiken, en zorgt voor vermindering van schilfers, roodheid en jeuk. Misschien dat het ook wel wat voor jou is :slightly_smiling_face:

-