Droge huid x Eczeem x Biologische gezichtsverzorging

Goedendag,

Ik heb namelijk een vraag of jullie ervaringen hebben met biologische gezichts/huid verzorging.
Zelf heb ik last van droge huid en eczeem de meeste producten wat ik bij drogisterijen haal kan ik niet gebruiken. En de producten die ik juist mag gebruiken vind ik weer niet zo heel erg goed… dure merken is voor mij weer te duur.

Zelf heb ik veel research gedaan dat Zuid-Koreaanse gezichtsverzorging stuk beter is dan de standaard merken die wij in de winkels hebben en meeste zijn nog niet eens zo prijzig!

Hebben jullie ervaringen met Koreaanse producten? Zelf heb ik begrepen de Koreaanse merk Innisfree uit biologische ingrediënten bestaat. Alleen de import gedoe is voor mij weer te lastig :confused:
Tot nu toe maar 1 nederlandse webshop gevonden www.innisfree-shop.nl

Toch wil ik jullie ervaringen/meningen eerst horen voordat ik ga bestellen!

Ik heb geen ervaring met Koreaanse producten, maar mijn zusje gebruikt crème van Grahams. Is 100% natuurlijk. http://www.grahams.nl/

Ik gebruik zelf veel producten van Lush, zij hebben ook veel producten specifiek voor eczeem en zo.

Ik gebruik ondertussen een aantal Koreaanse producten in m’n gezichtsverzorging en ik vind het heerlijk. M’n huid is een stuk beter geworden erdoor. Heb niet echt ervaring met eczeem. Koreaanse skincare en cosmetica | Amsterdam, Rotterdam | Nederland | Europa - Koreaanse skincare en cosmetica | Amsterdam, Rotterdam | Nederland | Europa is een Nederlandse site die erg betrouwbaar is en ook het hele stappenplan uitlegt. Verder is alles wat ze verkopen niet getest op dieren. Bij elk product in de webshop staat ook voor wat voor soort huid of probleem het gebruikt kan worden. Ik zou zeggen kijk er eens rond.

Waar precies heb je eczeem?
Ik gebruik sinds een paar jaar vsm cardiflor forte, werkt heel fijn bij echt droge huid en hydrateert het weer. Het ruikt wel heel raar.
Van de dokter heb ik sinds pas ook cetomacrogolzalf. Ik maak mijn hand vantevoren nat en dan spreidt het heel makkelijk uit. Trekt ook heel snel in voor vette zalf, ongeveer een kwartiertje en dan kan ik mijn handen weer normaal gebruiken (het is tegenwoordig vooral op mijn handen, maar ook een beetje bij mijn onderarmen, bovenbenen en soms rond mijn mond. Kan dus zijn dat dit minder fijn voor jou werkt als je op andere plekken eczeem hebt, maar dit werkt voor mij tot nu toe het beste).
Ik heb ook nog wat hormoonzalven maar die zul je zelf ook wel hebben. Soms gebruik ik ze heel veel en soms bijna niet, ligt een beetje aan de situatie en zo.

Gezichtsverzorging heb ik trouwens niet heel veel ervaring mee, plus mijn gezicht is meer vettig dan droog.