Droge huid rond mijn neus

Hooii ,
ik heb een vraag :
rond mijn neus is het heel erg droog. Ik heb al van alle cremetjes geprobeert : baby lotion , nivea creme , louis Widmer , sudo creme , vaseline en dag creme’s
En niks helpt !
ik heb dit al een tijdje , soms zitten er gewoon witte korstjes , of schilfertjes , hoe je het ook wil noemen ,
Maar weet iemand een creme of iets dat echt goed werkt tegen een hele droge huid. ik heb ook wel een gevoelige huid. dus iets zonder parfum graag.

Xxx :wave:

goed scrubben! en misschien een maskertje :slightly_smiling_face:

Ik heb ook 't zelfde probleem als jij! Alleen heb ik ook nog een gecombineerde huid, dus ik heb wel mee-eters e.d. maar ook velletjes , ‘t zelfde geld voor m’n voorhoofd en de rest van m’n t-zone. Ik weet niet of jij tonic/toner/lotion gebruikt, maar als je dat doet, let erop dat je er eentje hebt zonder alcohol. Alcohol droogt je huid namelijk uit, ook al heb je een vette huid! Dus dan krijg je net zoiets als ik, heel vaag x’]. Nu ik geen tonic met alcohol meer gebruik wordt m’n huid beter, maar toch niet helemaal. Verder kan ik je rosebud salve aanraden. 't is wel wat duurder (9 euro volgens mij) en 't zit in een klein, schattig blikje, maar je doet er echt heel langmee. ik gebruik m bijna iedere dag, en ik heb m al een half jaar (of langer al !) en ik heb t bodempje nog niet eens geraakt! ook is 't heel anders dan vaseline, je kan 't daar echt niet mee vergelijken vind ik…

en zoals hier al is gezegd, goed scrubben/maskertjes.

jaa ik heb ook wel eens een puistje of wat mee eeters , echt heel gek.