Droge huid in gezicht

Ik heb de zoekfunctie gebruikt om een onderwerp als deze te zoeken, maar die ging over een droge huid in het algemeen en bij mij is het in 1 deel van mn gezicht, vandaar een nieuw topic. :slightly_smiling_face:

Mijn huid in mn gezicht is bij mn kaak en kin zo onwijs droog, als je van dichtbij kijkt met de spiegel zie je allemaal kleine velletjes zegmaar! Als ik poeder of een beetje foundation op wil doen zie je het op die punten zitten doordat het zo droog is! Heb dagcreme van de kruidvat geprobeerd en bodylotion maar het wil niet echt helpen. Ik vroeg me af of iemand van jullie een tip had wat ik kan doen hiertegen? Ik word er helemaal gek van namelijk!

Dat heb ik ook, alleen dan heel erg op me neus :S
& ik weet ook niet wat ik dr tegen moet doen, ben
al hele tijd aan smeren en doen :stuck_out_tongue:

dagcreme gebruiken. en resultaat zie je niet binnen 1 week. na 2 weken begin je pas resultaat te zien en na 4 weken kan je pas echt oordelen of het werkt.

Ik heb al een hele tijd dagcreme gebruikt maar dat hielp niet echt, het was geen dagcreme voor droge huid. Dat bestaat wel denk ik? Welk merk zou het beste zijn, heb niet heel veel geld voor een dure dagcreme…

Nivea young is een goede lijn! Daar zit een tonic, scrub, dagcreme en nog iets bij. Zoiezo zou ik elke ochtend en avond je gezicht goed schoonmaken, en een keer per week scrubben. Een masker af en toe is ook goed voor je gezicht! En stomen natuurlijk ook :] Ik zou anders even naar de drogist gaan en vragen welk merk goed is voor een droge huid, want zij hebben er meer verstand van dan wij natuurlijk.

scrub scrub scrubberde scrub

je kan ook op een vochtige huid cocosnootolie smeren en dan zachtjes deppen met een handdoek. Ik heb ook echt een superdroge huid en moet na het douchen altijd m’n hele lichaam insmeren, werkt echt super!

Je gezicht één keer in de week scrubben en een goede dagcrème gebruiken.

Ik heb er geen last van, maar ik gebruik wel iedere dag creme.
Nivea body silk geloof ik weet niet zeker ik kan nu even niet kijken want ik ben op school haha.
Het helpt wel goed want ik heb na het douche altijd een raar gevoel in mijn gezicht smeer ik dat erop en weg is het :slightly_smiling_face:

Dankjewel voor alle reacties meiden. :grinning:
Ik ga morgen maar is kijken naar een goede dacreme + scrubcreme!

ik had ook last van droge huid, heb nu een dagcreme van olaz (voor normale tot droge huid) erg lekker, en helpt goed! (je moet er wel even geduld mee hebben, je ziet resultaat niet gelijk de volgende dag :p) heb alleen nog droge huid na het douchen.

ik heb dat toen ik 15 was ook weleens gehad, maar dan moet je er gewoon een goede scrubcrème (zachtjes!!) en een goede hydraterende crème tegenaan gooien en gaat het vanzelf weg, na een tijd;)

vocht inbrengende creme misschien?

Ik heb het altijd rond mijn ogen maar ik heb van Yves Rocher Omega vegetaux ofzo:P Het helpt echt heel goed!

snachts voordat je gaat slapen vaseline smeren!!! echt een aanrader

ik heb er ook last van, op mn neus.
vochtinbrengende creme heeft bij mij heel goed geholpen, alleen ik smeerde het meestal alleen op mn neus omdat ik verder een redelijk vette huis heb, en anders wordt het nog vetter als ik er vochtinbregende creme op smeer. (:

Nivea helpt bij mij. Of Vaseline.

Dat heb ik ook! Ook rond mn mond en op mn kin. Ik heb er ook nog exceem bij. Ik gebruik Bio oil. Dat is een olie maar het glimt helemaal niet als je het op je huid smeert werkt bij mij heel goed!

-sorry

smeren smeren smeren! met vochtinbrengende en vette creme!