Droge handen.

Hallo Allemaal,

ik heb hele droge handen en ik smeer ze vaak in ik heb veel dingen geprobeert maar het werkt niet iemand tips ?

x’

Handcreme van de Hema hebben wij, mijn moeder heeft heeele droge handen en ze zegt dat die heel goed is. En goedkoop.

oke… ren nu naar TBS
en haal de duo boddy butter macadamia
echt… ik was HELEMAAL hulpeloos niets hielp bij mijn handen tot ik gisteren dit in de winkel op mijn handen probeerde… ik kwam thuis en dacht… verrek MIJN HANDEN ZIJN NIET MEER DROOG… dus ik niet terug om 2 potten te halen … WANT ZE KOSTEN NU MAAR 7,50… ipv. iets van 17,50 ofzo.

haha sorry veel hoofdletters, maar dit is gewoon echt goed

Okee bedankt :wink:

Als je echt hele droge handen hebt, heb je misschien een huidaandoening en moet je speciaal spul van de dokter hebben. Anders indd Body Butter!

OLIJFOLIE!
Het is wel vet, maar het hielpt mij echt heel goed!
Misschien gebruik je ook te agressieve handzeep? Ik had heel erg last van rode vlekken op mijn handen, en toen ik mijn handen aan het wassen was, kwam ik erachter dat het precies rood was op de plekken van hoe ik mijn handen was zegmaar… :")

http://www.farmashoponline.nl/uploads/shoppingcart/_thumbs/_rituals-handtherapy.jpg

Ik ben verliefd op dit spul.

Eerst je handen scrubben met een mengsel van suiker en olijfolie. Daarna insmeren met een fijne hadcreme, ik vind die van nivea s.o.s heel fijn en niet duur. Ik zou sowieso altijd een tubetje in je tas meenemen.
Oja, 's nachts je handen heel vet insmeren, dan heb je er toch geen last van.

Ik heb extreem droge handen, en ik zeer bij Smitten van Lush. Is alleen online te bestellen op de Lush site.

Okee ik zal het eens proberen dankje well :wink: