droge,doffe,bobbel huid..

ik zit weer eens met en dilemma
mijn huid word steeds droger en er komen overal bultjes op (niet echt te zien maar je voelt het heel goed)
en daarnaast is mijn huid ook nog eens super droog!!
heeft iemand hier iets tegen of heb je het zelfde probleem…/?

alvast bedankt! :couplekiss_man_woman:

Had ik ook op een stuk van mijn armen. Maar je zag het amper.
Had gewoon na het douchen telkens nivea bodylotion gebruikt en nu is het weg :]

goed invetten, bodylotion etc.

en het vervelende s dat het bijna aleen op mijn gezicht is!

Dan dus je gezicht goed invetten.

haha zal ik doen ook idee waarmee?

en als je je gezicht ovverdag invet loop je toch de hele dag met een glimmend hoofd rond;)
?
dussss dan in de avond…

Glimmend hoofd nee hoor :wink:

Puistjes, pukkeltjes, mee-eters??
Welkom in de wereld van Slechte Gezichthuid.

Ik kamp al jaren met een slechte huid, met name onderhuidste puisten en oneffenheden in mijn gezicht. Nu kamp ik nog met littekens bij mijn slapen.
Goede dagcreme gebruiken!! Kan gewoon beginnen met huismerk en kijken of 't aanslaat. Ik ben daarna overgegaan op de potjes van Dove, zowel dagcreme als nachtcreme.
M’n huid is soepeler en in combinatie met scrub en reinigen is het beter.

Weet je zeker dat je huid niet teveel verzorgt? Dmv scrubben & een dagelijkse face-wash kan je ook krijgen wat jij hebt.

Een vette nachtcreme speciaal voor je gezicht gebruiken. Loop je overdag niet met een glimmend hoofd rond, en word het hopelijk minder droog

oh dat heb ik een tijdje terug ook gehad! <_<
ik heb gewoon een paar dagen m’n gezicht heel goed ingesmeerd met zalf(waar ook vaseline in zit) en wat minder/geen poeder of foundation opgedaan!
en toen was het na een paar dagen helemaal weg!

Ik heb dat de laatste tijd ook!!
Zóó vervelend, het is echt heel droog! :frowning_face:
Ik ga het ook gewoon een paar dagen goed insmeren met een goede vette creme en dan zie ik wel verder…

Succes! :relieved: