Droge benen

[b]Hey,

Ik heb erg last van droge benen en in de zomer durf ik gewoon geen korte broeken aan te trekken. Heeft iemand misschien tips?
dankjewel xx

Xx, xShooterGirlx[/b]

Insmeren! Heel goed insmeren met een voedende bodybutter/ cacoa butter .

Als je last hebt van extreem droge huid, ga even langs de dokter en hij/zij kan je een gepaste crème voorschrijven die je kan halen bij je apotheker.

bodybutter, bodylotions, creme’s gebruiken, als dat niet voldoende helpt naar de huisarts gaan en die helpt je verder. :wink:

Dagelijks insmeren met bodylotion/bodybutter of iets van Vaseline/Paraffine.

Je moet gewoon altijd je benen insmeren met bodylotion en dan komt het vanzelf goed. Je moet trouwens wel uitkijken met je benen scheren, want als je benen droog zijn is de kans groot dat je je snijdt.

Ik heb ook droge benen en als ik en gedouched drooog ik altijd mijn benen goed af dat is echt belangrijk en daar na smeer is ze in met kokos creme

Inderdaad goed insmeren en als je de mogelijkheid hebt om te gaan harsen of epileren in plaats van scheren kan dat ook helpen, daar worden mijn benen namelijk heel droog van.

Bodybutter! Van the body shop is erg fijn en trekt snel in.

De pot bodylotion van Therme is goed en ruikt ook nog eens super lekker. Helpt heel erg goed!

Ik heb daar ook altijd last van, maar de bodybutter van Vaseline intensive rescue werkt echt heel goed!
Aanrader dus :wink: