Hee meiden, ik zit met een best wel stom probleem -,-’
Jullie gaan vast denken wtf, maaroke xD
Dit is al sinds groep 8 zo. Elke keer aan het einde van het jaar moet ik huilen. In groep 8 is het misschien een beetje normaal, omdat je al 8 jaar met iedereen hebt gezeten en iedereen gaat een andere kant op. Op de middelbare is het best wel raar, maar het gebeurt gewoon bij mij. In de 1e heb ik gehuild, in de 2e ook en straks als de zomervakantie er aan komt, ga ik weer janken. Het is gewoon dat ik me klas ga missen. Al die leuke momenten die we samen meegemaakt hebben enzo. Mijn klas is net een familie voor me. Volgend jaar gaan we waarschijnlijk allemaal in andere klassen verdeeld worden, dus we komen niet meer bij elkaar in de klas. Ik klink nu best zielig xD, maar het is gewoon de waarheid. Ik vind het erg stom, ik begin zelfs nu al met janken, ookal hebben we nog een paar weken te gaan. Oke ik wou mijn rare gewoonte even kwijt ;$$$ .
Er zit nog een jongen in me klas, waar ik verliefd op ben. We zijn alles voor elkaar, en waarschijnlijk kom ik ook niet met hem in de klas. Dat laat me huilen ;((( .