droevig aan het einde van het jaar.

Hee meiden, ik zit met een best wel stom probleem -,-’
Jullie gaan vast denken wtf, maaroke xD

Dit is al sinds groep 8 zo. Elke keer aan het einde van het jaar moet ik huilen. In groep 8 is het misschien een beetje normaal, omdat je al 8 jaar met iedereen hebt gezeten en iedereen gaat een andere kant op. Op de middelbare is het best wel raar, maar het gebeurt gewoon bij mij. In de 1e heb ik gehuild, in de 2e ook en straks als de zomervakantie er aan komt, ga ik weer janken. Het is gewoon dat ik me klas ga missen. Al die leuke momenten die we samen meegemaakt hebben enzo. Mijn klas is net een familie voor me. Volgend jaar gaan we waarschijnlijk allemaal in andere klassen verdeeld worden, dus we komen niet meer bij elkaar in de klas. Ik klink nu best zielig xD, maar het is gewoon de waarheid. Ik vind het erg stom, ik begin zelfs nu al met janken, ookal hebben we nog een paar weken te gaan. Oke ik wou mijn rare gewoonte even kwijt ;$$$ .

Er zit nog een jongen in me klas, waar ik verliefd op ben. We zijn alles voor elkaar, en waarschijnlijk kom ik ook niet met hem in de klas. Dat laat me huilen ;((( .

Ik dacht dat je aan het einde van het jaar droevig werd om je cijfers net als ik… lmao
Maargoed ik word niet echt verdrietig om zulke dingen. Ook al blijf ik zitten, ik blijf ze spreken.

Je kan toch nog in de pauze samen zijn met ze?

^

Dat klopt, maar die momenten van in de klas die ik met ze had zullen natuurlijk nooit meer terugkomen. En ik doe nu vmbo-3, het jaar hierna is me laatste jaar en dan gaat iedereen een andere kant op. Vandaar :stuck_out_tongue:

^hahaha,
Maar ja, dat begrijp ik. Maar je ziet alle mensen volgend jaar nog wel, al zit je niet de hele tijd bij elkaar in de klas. Je leert weer nieuwe mensen kennen, en die jongen: Jullie hebben allebei de standaard vakken: Nederlands, godsdienst, etc, daar kun je wel bij hem in de klas zitten :slightly_smiling_face:

ik huilde ieder jaar van geluk, dat ik niemand meer zag…

Maar ehh, komt wel goed meis. Het hoort er nu eenmaal bij, je komt vast wel met andere leuke mensen in de klas…

hahah dacht ik ook. Ik snap dat je het jammer vind, maar verandering hoort er ook wel weer bij, juist leuk toch om nieuwe mensen te ontmoeten? En je ziet al je goeie vrienden nog steeds vaak toch (:

dit allemaal, alleen ik dacht dat ik ze bleef spreken en daar kwam dus niks meer van :’)

maarja, ik snap wel dat je je klas gaat missen. en die leuke momenten, maar waarschijnlijk heb je die volgend jaar ook maar dan met andere mensen. ik heb nu elk schooljaar in een klas gezeten met totaal andere mensen, en waarschijnlijk volgend jaar weer. maar zo leer je wel mensen kennen.

dat dacht ik ook haha.

Ik had precies hetzelfde! In groep 8 heel erg! Ik weet nog heel goed dat iedereen super blij was dat hij/zij naar een andere school ging en het liefst zo snel mogelijk naar huis ging de laatste dag. Terwijl ik nog best wel lang op school bleef om te helpen etc en thuis heb ik echt heel erg moeten huilen. Ook op de middelbare school bijna ieder jaar op de laatste dag. Ook omdat ik mijn klas zou missen, de leraren, ‘het naar school gaan’ en later was ik ook verliefd op een jongen en alleen de gedachte dat ik hem 6 weken niet zou zien kon mij heel verdrietig maken!

Weet dat wanneer je eenmaal vakantie hebt en leuke dingen gaat doen, dat je het dan snel vergeet!! :slightly_smiling_face: En ik was altijd heel verbaasd over mezelf dat een week voor het nieuwe schooljaar begon, ik het altijd heel jammer vond dat de vakantie weer voorbij was, haha! :wink: Succes :slightly_smiling_face: