Drinken

Het is wel bekend dat we 1.5 tot 2 liter vocht binnen moeten krijgen per dag. Hoeveel schat jij in dat je binnen krijgt en wat drink je dan allemaal?!

Ik denk dat ik wel minimaal 1.5 liter drink of er net tegenaan. En ik drink best verschillend. Drink wel weinig cola en fanta al helemaal niet. Wij hebben thuis veel Pickwick Ice Tea en Spa Fruit en jus d’orange. En water drink ik ook wel vaak.

En dan alcholische drank. (Daar moet je er natuurlijk niet 2 liter van drinken hea :wink: ). Mogen jullie dat al drinken?! En als je drinkt… drink je je dan helemaal lam of weet je wel waar je grens ligt?! Wat ik wel weet van mezelf en ik wil ook nooit meer een kater hebben ofzo haha xD

Ik denk dat ik 1 a 1.5 liter per dag drink, erg weinig iig.
Ik drink meestal, thee, sisi zonder prik, limonade of energie drank(red bull/ powerbuster). En soms ook wel andere dingen. Ik drink bijna nooit water, dat vind ik niet echt lekker en krijg ik alleen maar dorst van :stuck_out_tongue:

Ik drink niet heel erg vaak alcoholische dranken, maar met uitgaan wel vaak en op feestjes enzo. Ik weet tegenwoordig wel waar mijn grens ligt, ik heb eerder wel een aantal keer meegemaakt dat ik die overschreed. Soms drink ik meer dan andere keren, het kan ook heel leuk zijn met minder op.

geen alcohol voormy :slightly_smiling_face:
heb er geen behoefte aan…

&verder krijg ik genoeg drinken binnen drink heel veel water ^^

K drink bijna altijd water, en anders dubbelfris en opt werk thee.
Ik denk dat k een liter per dag krijg of zo…dus wel wat te weinig…

En drank, in ieder geval niet door de week, of ik moet niet hoeven werken of school. En dan nooit meer dan 3 biertjes. Meestal 2, want na 2 word ik al raar en heb ik de volgende ochtend hoofdpijn.

Ik drink meer dan genoeg water vul mijn glas en flesjes steeds bij :stuck_out_tongue:
en verder drink ik 1 glas frisdrank ofzo per dag er verder verse sappen :slightly_smiling_face:

ik drink geen water en ongeveer een liter cola op een dag en soms een kopje thee

Ik drink op een dag echt verschillend… de ene dag drink ik helemaal niets, dan weer 3 liter ijsthee ofso…

Qua alcohol drink ik eigenlijk nooit… ik mag best in t weekend breezer ofso maar ik hoef t gewoon niet

Ik drink veel water. En af en toe vruchtensap of wat frisdrank

Het is niet zo dat ik elke week helemaal los ga ofzo hoor.
Ik had vorige week een feest en toen had ik geen druppel alcohol gedronken.
Maar als ik al drink dan is het niet zo dat ik me helemaal lam zuip aan van alles en nog wat. Ik weet wel wanneer ik moet stoppen.
Als ik op vakantie ben drink ik elke dag wel een breezer, gewoon 's avonds na het eten ofzo weetje. Maar dat is dan omdat het heet is en dan gewoon iets verkoelends drinken… Want zo lekker zijn breezer’s nou ook weer niet xD En bier lust ik niet eens… Ik hoef niet te drinken om los te gaan of gek te doen :slightly_smiling_face:

ik kom makkelijk over die twee liter heen. ik heb altijd een flesje water bij mij, en zodra die leeg is vul ik die. verder drink ik heel veel thee ('s avonds zo’n drie mokken) en koffie (drie koppen 's ochtends). verder ben ik dol op fruitsapjes en ranja :stuck_out_tongue: ik drink geen tot amper frisdrank, omdat mijn maag niet tegen koolzuur kan.

Zelf heb ik een fles dat met 500ml gevuld kan worden. Ik neem hem overal mee naartoe. Ik vul hem meestal 3 keer en soms 4 keer. Hangt er eigenlijks vanaf wat voor weer het is. Ik drink vooral water. Ik moet er best wel vaak van naar de toilet, maar dat vind ik niet zo erg. Zelf drinken wij thuis geen alchohol. Ik ben islamitisch, daarom dus. Maar ik vind het zelf ook wel stinken. Verder drink ik vooral vruchtensap.

ik drink heel veel :slightly_smiling_face:
Vooral water.
wat ik verder lekker vind:

• Bijna alle ice tea
  • Dubbel friss
  • Af en toe wat met prik.

Drink veelste weinig, vaak alleen als ik dorst heb… Moet ik maar eens verandering in brengen…

Alcohol alleen als ik in het weekend bij mijn vriend ben of op een feest, en ik weet waar mijn grenzen liggen, nog nooit dronken geweest :slightly_smiling_face:
En meestal drink ik melk, sap of water

Ik drink genoeg! Ik drink heel veel water en limonade enzo, ik pak liever water dan cola! Ik mag heel soms een slokje wijn of bier maar verder echt niet naja wat wil je als je 12 bent?

Hmm, ik hoop dat ik genoeg drink, ik heb geen idee hoeveel…
Maar ik moet van mezelf veel water drinken XD Lukt alleen nog niet echt, verder drink ik veel thee en water dus en dubbelfriss ofzo, geen cola overdag.
En met alcohol, drink ik niet heel veel, alleen op feestjes paar flesjes bier.

Ik drink te weinig water denk ik, ik vergeet het meestal gewoon, en dan drink ik pas als ik dorst heb. En ik heb niet zo snel dorst.
En alcohol maar heel soms :angel: en dan ook niet zo veel.

ik drink denk ik wel genoeg.1,5 / 2 liter klinkt zo veel!

ik drink vanalles,icetea,water,cola enz.en ik drink elke ochtend en avond thee.

ik drink nooit alcohol.nog nooit gedaan ook.ik heb er geen behoefte aan en dus begin ik er niet aan.ik weet ook wat de gevolgen ervan kunnen zijn dus.

Ik denk dat ik een halve liter drink :S nu ik erover na denk ik dat best weinig en ga ik deze vakantie iedere dag zeker 1,5 liter drinken!

ik drink thuis nooit zoveel maar als ik op school ben ofzo drink ik altijd wel veel. ik drink vooral water :wink:
ik drink heeeeeel soms alcohol alleen met feestjes bijv sinds kort gaan we voordrinken met schoolfeesten (ook al mag dat niet :wink:) maar voor de rest drink ik het nooit :wink:

water. de hele dag door. en een vruchtensapje afentoe!

hmm en in het weekend af en toe wel beetje alcohol. Maar nooit zoveel, het is veel te duur en ik heb het niet nodig.