drinken

Oops.Ben ik dan de enigste die al zoveel op heeft, qua drankmerken:blush:

O,O,Oā€¦ jullie mogen helemaal geen alcoholische dranken!:wink:

Ik wil wel even serieus weten waar jullie dan die drank drinken ? :slightly_smiling_face:

Ik meestal bij iemand thuis of op het feest waar ik op dat moment ben.

smirnhoff, rode vodka redbul, safari cola, witte wijn

offf: bierrr!

haha maar nooit teveel

Zoete witte wijnā€¦ of gewoon bier. Soms Baileys, als ik er zin in heb. Soms ook gewoon cola of water als ik geen zin heb in drank of de volgende dag vroeg op moet.

ik ben nu 15, en drink zo af en toe. en verschillend. wat ik echt niet lust is bier. yakkkkkie wat goor, of wijn vind ik ook vies. ik hou meer van zoete dingen

bier, witte wijn (bijv. lambrusco , is ongeveer 12%), safari, smirnoff, en nog wel wat dingen, maar voornamelijk bovenstaande

vorrig jaar, (15) heb ik echt heel veel gedronken. gewoon allemaal drankjes door elkaar. Blue curacao met boswandeling, ja echt een geweldige combinatie, niet dus.
maar nu, 16 dus, drink ik nooit meer.

14: wodka, pasoa, safari, breezer, pisang, bier, witte wijn ofzoo
15: alles eigenlijk

14 ,vanalles.
maar lekkerste blijft toch:
malibuuuuu. (L)

eigenlijk best wel veel, alleen geen bier en baco en geen wijn meer.
vroeger passoa jus en smirnoff en van dat soort drankjes, toen kwam ik in een wijn-fase en nu weer mixdrankjes en shotjes enzo

ik ben 15
ik drink niet echt maar proef gewoon alles om te kijken maar dat zijn dan meestal maar een paar slokjes of zo maar niet echt een heleboel

Ik ben nu 14 en ik drink eigenlijk bijna nooitā€¦
Behalve met speciale feestjes (denk aan oud&nieuw) en atlijd als mijn ouders bij zijn (A)
Maar dan meestal Breezer of Smirnhoff.

ahm, ik weet niet de juiste schrijfwijze van alles maar:
pisang ( met fuitsap, smaakt wat banaanachtig),
pasoa,
fiero ( proeft lekker ook naar vruchten enz),
eristof (proeft naar citroen en is met geloofik wodka in),
cava ( is zoals champange maar goedkoper!),
smirnoff + breezer, smaakt naar limonade,

en als je met bier wil beginnen, begin dan eerst met kriek (lindemans is heel zoet) en daarna hoegaarden fzo, dat is zo wat frisser en waterachtiger vind ik.
Als je wodka lust kan je mixen met cola en redbull, maar oppassen, want ik was eens vrolijk wodkaredbull aant drinken, ik had zo twee flesjes van een halve liter cadeau gekregen en jezus wat was ik zat.

En nu lijk ik een alcoholverslaafde te zijnā€¦ have fun :relieved:

Ah en ik heb zelf ook een vraagje, als ik uitga in een discotheek weet ik nooit wat ik zal nemen, want je kan dat meestal niet zien wat ze juist hebben enz, en ook geen prijzen, vaak kost wodka-redbull 8 euro en dat vind ik echt veel te duur om de hele avond te drinken, dus dan drink ik meestal maar gwn bier en colalight, iemand een goed idee om te drinken, en wat ze vaak hebben? x

15= wijn
18= mixjes, wijn.
vaak raketjes of malibu 7up
hou ook wel van cocktails.
drink ook wel water