drinken

Dus, ik wilde even weten wat jullie meestal drinken bij het uitgaan (of gewoon cafeetje ofzo). Ik ben 15 trouwens, dus wat drinken / dronken jullie op die leeftijd ongeveer? x

Bier ofzo. echte vrouwen drinken bier;p

Ik ben 14, drink dus niet bij het uitgaan
Slurp alleen soms een slokje mee van mijn vriend als ik erge dorst heb, maar verder nooit eigelijk ^^
Ik wil mijn hersens nog wel even goed houden…

mixdrankjes en cocktails :slightly_smiling_face: (toen ik nog uit kn)
op mn 15de: wijn, bessejenever, passoa sju

Toen ik 15 was niet zo heel veel, bier geloof ik, bessen-7up, passoa-jus enzo. En nu hooou ik van rode wodka-red bull :kwijl:

toen ik 15 was
Zoete witte wijn, donkerbier, smirnoff ice.
De rest had k toen niet echt vaak gehad.

Nu: ik ben 16:
vaak: Zoete witte wijn, Rose, Rosebier, Kersenbier, Smirnoff ice, Passoa jus, Blue Curacao, Bacardi Cola, Safari 7-up, shotjes.

af en toe: donkerbier

nooit: pils (gewoon bier), dat vind ik gewoon echt niet lekker.

vieux-cola, baco, witte wijn, coebergh,
passoa-jus, rode wodka-redbull ( gewone
wodka-redbull is geen aanrader, vage
smaak is dat ! ) en flugels

ben nu 17, begon met uitgaan toen ik
16 was, vanaf toen ook pas met drinken,
daarvoor af en toe smirnoff en breezer.

ik drink btw niet alles op een avond hoor, hou
het meestal bij een soort !

toen ik 15 was: gewoon limonade of water ofzo eigk…

nu benk 19: gewoon waar ik zin in heb. soms is dat glas water, soms glas wijn of een cocktail ^^ ik drink geen alcohol ofzo elke keer ik uitga, alleen als het me lekker lijkt :stuck_out_tongue:

15: eigenlijk alles. behalve wijn.
NU: eigenlijk alles. behalve wijn.
NU=16 jaar.

toen ik 14 was: flugel en breezer wahaha
nu (15): eigenlijk alles maar voor al bier en safari

biertjee! of mixdrankjes… ook erg lekker!

hee, ga bijna me verjaardag vieren en dan moet ik ff een paar flesse halen alleen ik wil zoette witte wijn, maar weten jullie lekkere?
BEHALVE Canei thaha.

bier, smirnoff ice.
mijn echte favoriet is de rodewodka-redbull, die vind ik zooo lekker <33

wijn drink ik nooit, dat haat ik. en safari drink ik nooit want daar heb ik een keer zoveel van op dat ik heb liggen kotsen, en steeds als ik het ruik krijg ik al kokhalsneigingen.
verder drink ik zo’n beetje wat ik aangeboden krijg, en als het niet te duur is koop ik het ff.

alles—> cola, fanta, appelsap, dat soort dingen

Ik drink alles. Ben trouwens 15. Onee, grapje. Ik lust geen safari en passoa. En bessen vind ik ook niet super, maar dat gaat er wel in. Zelfde als met apfelkorn. O en smirnoff. Dat is stom. En breezer. En ik vind bacardi ook echt smerig. En whiskey drink ik ook niet graag. En koffielikeur ook niet, kots. En droge witte wijn. En rode wijn. En flugel, alleen met carnaval. Ik drink vooral bier, zoete witte wijn en canei (rose en wit, maar canei kun je niet halen in een kroeg ofzo, voor zover ik weet), malibu cola, rode wodka red bull, en in een zo’n cafe altijd shotje leo (malibu met goldstrike) of shotje goldstrike. Zoooo, nu heb je een beetje een idee. XD

van alles wel XD
mijn favoriet: breezers

Mojito razz, orgasme shot, boswandeling, safari, rosebier, pina colada, sambuca, witte wijn, bier, tequila, passoa

ben 17 ik drink nie alty alleen ask uitga in de weekend meestal is da wodka-redbull bier cocktails enz en bacardi :slightly_smiling_face:

wnt k mag nie vn men vriend :s dan doe k meestal egt veel domme dingens en k wil geen ruzie me hem dus

wooow, op je 15de al zoveel verschillende drankjes hebben gehad:|
ik had alleen maar af en toe een breezertje of een biertje meer niet.
op mijn 16de was dat niet anders.
en nu met 17 drink ik meestal wodka rebull of apfelkorn.