Drinken jullie?

Heemeiden,
oke ik had een vraagje; drinken jullie?
want hier drinken ze allemaal al vet vroeg rond 13/14 en dat vind ik dan zó dom he, ik zelf drink niet en ben 15, en ben het voorlopig ook nog niet van plan.
ik vind het echt ranzig, zo’n alcohol smaak…
xx

Ik drink wel, maar ik ben 17.

Ik drink heel af en toe… maar ik ben 17. Ik was 14 of 15 toen ik voor het eerst dronk, maar dat was echt maar 2 keertjes ofzo. Toen ik 16 was dronk ik wat vaker.
Het is niet meer dan normaal hoor om op je 15e niet te drinken.

Ik drink wel, maar ik ben 16. Ik vind het trouwens lekker dat het brand in je keel. :’)
Mooi dat je het nog niet van plan bent.

Ja, maar ik ben 18 :’)

Kun je je vraag niet beter stellen aan mensen van jou leeftijd?
Dan krijg je misschien een specifieker antwoord.
Ik drink namelijk ook maar ben 19. Dus daar heb je niet zoveel aan.

Ik drink nooit, omdat ik het niet lekker vind. En ik ben 16. :'D

Ik ben 16 en ik drink ook. Bij uitgaan,feestjes of soms als ik gewoon even langs iemand ga en die biedt het aan :slightly_smiling_face:. Hier drinken ze ook al bij de 13/14 jaar. En dat gaat echt van huppa!.. next… wow dronken… :cowboy_hat_face:

Nee
Ik ben zelf 20, maar ik drink niet
toen ik 16 was wel, maar ik hield het bij baileys of bacardi’s (’:

Toen ik 16 was heb ik één keer een glas bier gehad en toen een jaar niet gedronken. Een paar weken terug heb ik (ben nu 17) een glas Safari gehad, maar ik drink eigenlijk verder niet.

soms ik ben 17, maar dan spreek ik over 1 keer in de 3 maanden ofzo

Ik drink weleens een wijntje als mn vriend en ik uitgebreid gaan eten.
Verder niet eigenlijk, ik kan ook niet zoveel hebben :’)
Oja ik ben 22.

Daarvoor dronk ik wel meer(lees 2 biertjes en een wijn), zo rond mn 15/16de.

Ik ben 16 en ik drink, nu ik erover nadenk, bijna iedere dag. Niet veel, overigens. Ik drink altijd bij het eten een glas wijn en soms daarna nog eentje.

ik ben 15, en soms drink ik gezellig een wijntje op het strand met mn vriendinnen, gewoon omdat het lekker & gezellig is.
en soms drink ik voor het stappen, maar dan meestal shotjes om wat losser te worden, dan doen we ‘mexxen’, dat is een grappig spel, waarbij je een shotje moet drinken als je verliest. (:

kan niet wachten tot ik 16 ben

Ik drink soms, ben 17. Meestal smirnhoff ice of witte wijn

ik ben 16 en ik drink :blush: alleen weekends en feestjes

Ik ben 18 en ik drink soms. Bier vind ik niet zo lekker, maar bacardi breezer en eristof red wel.

Nee en ik ben over een maand 17