drinken en zoenen

ik was gister avond op een feest, en ik had gedronken voor het eerst, het was niet echt goed afgelopen :frowning_face: ik ben dus de hele avond samen geweest met een jongen, ik vond hem begin het schooljaar leuk, en we hebben de heletijd geknuffeld, en hij was heel lief hij was ook bezorgd om me omdat ik me misselijk voelde enzo. hij gaf me zelfs zijn vest omdat ik het koud had en hield mn hand de heletijd vast. en op het laatste hebben we 3x gezoend ! en ik vond het leuk, nu nog steeds, maar hij had gedronken en ik ook, dus hij meende er niks van denk ik. hij zei zelfs vandaag nog sorry tegen me dat hij me had gezoend :frowning_face: maar ik heb dus een probleem ik vind hem nu leuk ! en hij mij denk ik niet… op school vandaag zei hij ook helemaal niks :frowning_face:. maar ookal had ik gedronken ik vond het echt fijn… maar hij zei op het begin dat hij met een ander meisje bezig was… maar toch… waarom zoent hij mij dan 3x :frowning_face: wat moet ik nou denk dat ik hem leuk vind ! hij was zo lief… maar het was miss niet echt omdat hij had gedronken :frowning_face: help xx

Er is maar één manier om daar achter te komen: vraag het hem zelf.

dat ja…
en als je dat niet durft, gewoon even afwachten hoe hij zich verder gedraagt

Net als wat hierboven wordt gezegd… desnoods whatsapp je hem iets subtiel, maar ik zou recht op hem af stappen. Whatsapp kan wel eens fout overkomen.

Praat er idd gwn er een keer over met hem, want je weet niet of die het alleen deed omdat die dronken was of omdat die je stiekem misschien wel een beetje leuk vindt, vragen is beste optie als je snel duidelijk antwoord wilt anders kun je idd ook afwachten maar dan kan er ook gwn niks meer gebeuren…

maar hij was helemaal niet zo dronken :frowning_face: hij wist wat hij deed ik weet het zeker ! maar ik denk zelf dat hij er niks bij voelde en niet verder wilt ofzo… hij doet precies het zelfde als daarvoor.

Dit dus.
Plus als hij zegt dat hij ook met een ander meisje ‘bezig’ is twijfel ik ook of je hem serieus moet nemen.

Ja… ik kan hem maar beter vergeten. hoe moeilijk dat ook is omdat hij bij me in de klas zit :frowning_face: maarja… maar ff een vraagje, als je hebt gedronken, dan zoen je toch niet met zomaar een meisje? tenminste hij zoende me, en ik zou nooit terug hebben gezoend als ik niet had gedronken want ik ben van mezelf van verlegen. maar toch, ik vond hem leuk, en dat is nooit echt overgegaan ik deed er alleen niks mee, maar hij moet toch wel iets aan me leuk vinden? anders zoen je iemand toch niet

Geloof me, er zijn genoeg mensen die andere mensen zoenen terwijl ze elkaar helemaal niks vinden ^^

hij kan jou ook zoenen en daardoor een leuke avond te hebben.

mensen zoenen toch ook met uitgaan maar voor een avondje?

ja jullie hebben gelijk ! ik zal hem maar vergeten en het gewoon zien als een leuke avond !

Ik vind het naar om te zeggen, maar het ziet er niet fraai uit…
Met carnaval had een vriendin van mij ook met een jongen gedanst. Alleen hij vertelde haar dat hij niet wilde kussen omdat het net een weekje uit was met z’n vriendin. (Dit klopt) De volgende avond, had mijn vriendin speciaal en als verrassing voor hem, geregeld dat ze weer naar de discotheek mocht. In het begin van de avond keek hij haar nog wel aan, maar sprak haar niet aan.
Ik kende een jongen uit z’n team en legde hem dus uit wat er aan de hand was. Hij begreep het en vond het niet erg netjes dus liep met ons naar hem toe, gewoon om daar in de buurt te dansen en eventueel een gesprek te beginnen.
Wat gebeurde er? De jongen in kwestie maakte dat ie weg kwam. Gewoon, zomaar.
We hebben hem toen we thuis waren met haar telefoon gewhatsappt; Hey! Hoop dat je een leuke avond hebt gehad! Ik anders wel!
Ps. Wat kun jij hard rennen zeg!

Daar heeft meneer shittypants niet meer opgereageerd, en als die jongen uit z’n team hem erop aanspreekt kan hij niet meer uitbrengen dan: oh, hmm.
De lul.

Ik denk dat hij meer in je ziet dan zomaar iemand waarmee hij gezoend heeft, anders bood hij je zeker weten niet zijn vest aan en al die andere dingen wat hij deed, zou hij dan hoogstwaarschijnlijk ook niet gedaan hebben. En dat hij niks zei, was misschien omdat hij het, net als jij ook een beetje een “awkward situation” vindt. Het beste wat ju kunt doen is er met hem over praten, in het ergste geval wordt het niks, maar ik schat de kans dat hij jou leuk vindt groter in.

En de volgende keer niet zoveel drinken, vooral niet als het je eerste keer is. :wink:

gewoon vragen!

ja en hij heeft ook eens tegen me gezegt dat hij me een leuk en mooi meisje vind…en toen was hij ook niet dronken…
en hij kon ook met een ander meisje zoenen, maar dat deed hij niet, hij koos mij uit… dat is ook wel raar eigenlijk . maar ik moet niet liggen zeuren dat hij niet met me praat want ik praat zelf ook niet met hem haha. maarja ik zie wel wat er van komt !xxx

Ik denk dat hij je wel leuk vindt, en dat hij misschien ook wel verliefd op je zou kunnen worden, maar dat je momenteel een beetje te verlegen bent…

Vraag het hem gewoon, dan weet je in ieder geval hoe het zit.

Nou nee, hier ben ik het niet mee eens. Ik denk dat 90% van de jongens in mijn omgeving/die ik ken dit voor een meisje hadden gedaan als ze er slecht aan toe zou zijn door de drank. Dit betekent dan ook echt niet dat diegene meteen meer ziet in het meisje.

Maar OT: vraag het hem inderdaad. Misschien vindt hij het gewoon ongemakkelijk en wil hij nu geen contact meer, om dat te voorkomen. Kan ook zijn dat het inderdaad maar voor één avondje was, maar dat is ook fijn voor jou om te weten.

alsje het hem gaat vragen, hou je ons dan wel op de hoogte;D

zal ik doen :slightly_smiling_face: