dringende vraag

Ik en mijn vriendin zijn vandaag in walibi geweest en hebben nu als we gaan liggen om te slapeb en onze ogen dicht hebben last van duizeligheid en het gevoel dat we op de kop zitten.

Wat kunnen we hier tegen doen?
We moeten er morgen weer vroeg uit…

gewoon door proberen te slapen, het gaat vanzelf over…

Wat vervelend! Dat heb ik helaas ook vaak na een dagje pretpark.

Misschien helpt een paracetamol? En zorg dat je genoeg gegeten en gedronken hebt en dat je in een donkere kamer bent. Vermijd tv/computer omdat de straling van het scherm niet goed is voor je hoofd en voor duizeligheid.

Ik hoop dat jullie in ieder geval snel in slaap vallen en morgen weer beter zijn :slightly_smiling_face:

Donkere kamer, daar zit ik in
Genoeg gegeten en net nog veel water gedronken
En ga nu een paracetamol nemen

proberen genoeg te slapen, dus niet heel lang keten! Sterkte!

Oh dat heb ik ook altijd na een dagje pretpark. Geen idee wat een oplossing daar voor zou zijn. Maar het zou nu wel weer weg zijn… Haha

dat heb ik altijd na het zwemmen, als ik in een golfslagbad heb gezeten. dan lig ik 's avonds in bed en dan voel ik die bewegingen weer, net alsof ik er nog in zit, heel apart is dat.
maar na een pretpark heb ik dat nooit gehad.

Ik vind dat gevoel altijd juist leuk. ='D

Dat heb ik ook heel vaak na een dagje pretpark maar dat gaat gewoon over.

Haha ik heb dat ook na een dagje pretpark.
Of na het skeeleren.

Ik ga dan gewoon liggen, ademhaling op controle en slapen.

Ah das heel naar haha. Gewoon rustig aan doen en er een nachtje over slapen :slight_smile:

Hoi, ik ben weer naar Walibi geweest. hahaha:’)

iemand nog meer tips?

tfuck
ga je moeder pesten

Waar slaat dit op?

Waar slaat dat nou weer op!?
Niet schelden( En zeker niet met kanker.) heb je de regels niet doorgelezen ofso!?
Je bent hartstikke zielig als je hiermee scheld.
Ga ergens anders lopen schelden, maar niet op deze nette forum.

Je reageert op een bericht van een jaar geleden. Hoogstwaarschijnlijk is dit persoon niet meer actief op het forum.

Oojaah klopt! :cold_sweat:

hahahah,
las het net trouwens ook. beetje raar zo’n reactie van k* hoer…