dringende vraag!

kun je als je bij de h&m een bestelling hebt gedaan, later nog artikelen toevoegen?

thanks

Dit kon toch ook gewoon in het h&m topic?

i know, maar t is dringend

als een bestelling 2x wordt afgeleverd moet je dan 2x reiskosten betalen?

je kan er denk ik wel nog iets bij doen

Dude, bestel gewoon nog een keer? De verzending is toch gratis.

nee doe is 5 euro

als de bestelling nog niet verzonden is (kan je zien bij nog niet geleverde artikelen) kan je er dingen bij gooien ja.
Ook dus als er 1 ding nog moet worden nageleverd en het staat daar komt het erbij zonder extra verzendkosten.
Wel komt het dan allemaal in 1x en kan je soms niet doen krijgen zodra het leverbaar is.
Ik heb het heel vaak gedaan iets erbij gegooid.
Maarja als je bestelling al weg is moet je verzendkosten weer opnieuw betalen.

ok, dus ik hoef dan niet 2x verzendkosten te betalen als iets 2x wordt afgeleverd?

?

Wut ik betaal nooooit verzendkosten. Misschien omdat mn moeder bij de H&M werkt.

dat zal het zijn denk ik

maar t probleem is dat het balkje het niet doet van: of ik mn bestelling allemaal tegelijk afgeleverd wil hebben of in 2x…omdat niet al mn artikelen op voorraad zijn.

als je bij je bestelling, die je dus al hebt gedaan, weer artikelen toevoegt…kun je dan weer een kortingscode gebruiken(die je ook al bij die eerdere bestelling hebt gebruikt)?

nee dat mag niet. Als ze erachter komen wordt je bestelling geannuleerd en je account geblokkeerd…

oké bedankt!
dan zal ik dat maar niet doen.