Dringende vraag!!

Ik ben nog nooit ongesteld geweest, 16 jaar. Gisteravond in de douche vroeg ik me af hoe het eigenlijk zat met vingeren. Ik ging dus mn vinger voor het eerst in mn vagina stoppen, voelde niet prettig maar deed niet heel veel pijn ofzo. ( Ik was helemaal niet nat/geil). Toen kwam ik er vandaag achter dat er wat opgedroogd bloed in mn onderbroek zat. Toen deed ik er even wat wc papier in. Nu zit er dus best wel wat bloed op t papiertje. Het is wel heel toevallig dat de dag nadat ik voor t eerst mn vinger “in mn vagina had” er bloed in mn onderbroek zit.

Zou ik perongelijk iets geraakt hebben van binnen waardoor ik wat bloed… Of ben in ongesteld? Wat denken jullie?!

Ik weet het echt niet welke het is…

Geen idee, het zou inderdaad ook kunnen zijn dat er een wondje zit. Ik zou gewoon maandverband gebruiken en kijken of er nog meer bloed komt.

Zou ik dat wondje dan niet moetenvoen? Ik voel geen pijn. Stelvoor het is een wondje, bloed het dan gewoon 1 keertje denk je? Want ik bloed dus nu voor de 2e keer deze dag. In mn buik hoor ik mn darmen ook wat “rommelen” zegmaar, is dit een teken? (Ik heb wel eens vaker rommelende darmen) Ik heb vanavond wel veel gegeten, weet niet of die darmen daar ook van komt…

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-menstruatietopic-227081.3050.html

Menstruatietopic