Dringende vraag kruidnoten!

Ik heb hier even een topic voor gemaakt, deze mag zo weer weg. Maar ik moet even weten of er op de portieverpakkingen (zakjes van 50 gram) van de Bolletje kruidnoten ook de voedingswaarden en de inhoud in grammen en dat soort informatie staat. Ik wil dit namelijk gebruiken voor een rekenles!

Ik bedoel de kleine portiezakjes uit deze verpakking:

https://www.ah.nl.kpnis.nl/static/product/AHI_434d50313735323532_1_LowRes_JPG.JPG

Waarom ga je niet gewoon naar een supermarkt en maak je een foto van de achterkant?

Dat beantwoordt niet de vraag of op de individuele zakjes ook de informatie zit.

En ik heb geen idee, maar is het niet meestal zo dat het alleen op de grote zak staat?

Maar als ze alleen die informatie nodig heeft achterop zo’n zak, heeft ze die kleine zakjes ook niet nodig. Dus misschien heeft ze daar nog niet aan gedacht of zo :’) En anders kan ze alsnog die informatie bij een klein zakje geven.

Ik weet niet of het op die kleine zakjes staat, maar ik zou gewoon zo’n zak kopen en er eventueel briefjes met de rekengegevens bijgeven.

Ik kan de informatie ook wel op internet vinden, het gaat mij erom dat de leerlingen zelf die informatie tijdens de les op de kleine zakjes kunnen vinden, vandaar.

@December, thanks voor het idee. Ik kan dan eventueel het printen en zelf op de achterkant plakken o.i.d. inderdaad.

Waarom koop je niet gewoon zo’n zak. En als het er dan niet opstaat? Wat dan nog? Oorlog is erger,

^Dan kan ik het niet gebruiken :’) Daarom vraag ik het hier… het kan toch zo zijn dat iemand hier dat in huis heeft en dat voor mij weet? Tuurlijk is oorlog erger, maar dit is gewoon mijn vraag.

Ik mis de link met oorlog hahahaha wtf?
Kut nu kan ik ook niet meer vragen wat ik met mn gescheurde teennagel moet want oorlog is erger.

Anyways, kan je niet Bolletje bellen? Zij weten dat wel lijkt me

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Iemand heeft een vraag op girlscene? ‘Oorlog is erger.’ :’)

Ik denk dat het er niet op staat.

Ik zou ook even bellen of langs de winkel gaan en kijken of de zak doorzichtig is zodat je het er doorheen kan zien.