Dringende vraag, aankoop adidas schoenen op Ioffer.com!

Hee, sinds vandaag ben ik lid van ioffer. Ik wil graag zwarte nep adidasschoenen kopen voor mijn vriend. Nu heb ik een vraag gesteld aan de verkoper, of hij ze in maat 45 heeft. Die heeft hij, toen stuurde hij een bod dat ik ze voor 75 eurocent kan kopen. Dit is mijn eerste aankoop op ioffer en ik zou graag willen weten of dit wel zo goedkoop kan?

Dit is de verkoper: http://www.ioffer.com/users/yiqiedouhao
Dit zijn de schoenen, ergens helemaal onderaan in het zwart: http://www.ioffer.com/i/a…oge-schoenen-19-210565084

Kut. Nu staat er dat ik het al heb gekocht, maar ik heb mijn rekeningnummer enzo niet ingevuld ergens, dan kunnen ze er toch geen geld af halen? Ze weten wel m’n adres.

Aw ik ben echt een noob met deze site

^ misschien sturen ze een aceptgiro ofzow ?
En misschien bedoelt de verkoper 17,05 of 75 maar 0.75 is het zeker niet !

Maar ik kan het bod wel accepteren, dus dat zou raar zijn? Straks is het een fout van die verkoper en dan moet ik meer gaan betalen ofzo…

Help D:

Er staat ‘Hoe zou u willen betalen?’ - Betaalopdracht.
Maar ik kan niks kiezen, dus ik denk dat ze een acceptgiro sturen?

ik zou het bod niet accepteren want wat je al zegt misschien heeft die verkoper ene type fout gemaakt. En ik denk ook dat ze een acceptgiro sturen.

Er is een algemeen iOffer topic, maar nee, ze sturen geen acceptgiro.
Je kan alleen met creditcard betalen, en soms met paypal.

En ik vind het wel vreemd ja, voor 75 cent.
Als je paypal/creditcard hebt zou ik even kijken wat je dan af moet rekenen, je ziet altijd het totaal voordat je daadwerkelijk op betalen klikt zegmaar.
Maargoed, note anders even wat mensen in t iOffer topic, die kopen er wel vaker.

Je kan trouwens ook de verkoper een vraag sturen, hij is op dit moment online dus zeg gewoon dat je het niet snapt en of het wel klopt, die 0.75 cent.

Ja ik kan 't daar wel vragen maar dat gaat niet zo snel dus ik denk ik maak een topic aan, ik ben nogal gestresst nu hehe.

Heb 'm een vraag gestuurd. Ik hoop zo dat het goed gaat… straks krijg ik vanalles met de douane aan de stok ofzo? Dat vind mn pa echt niet goed… er staat wel al overal dat ik dat item heb gekocht, maar ik heb nergens mijn rekeningnummer in moeten vullen of voor ideal of paypal gekozen?