dringende tattoo vraag, mag zo weer gesloten worden

oke help.
ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor een tattoo en straks om 10u ben ik aan de beurt.
Het worden quote tekentjes op m’n pols en vandaag is al besloten welke lettertype enzo
nu bedacht ik me dat ik het lettertype eigenlijk toch niet zo leuk vind en dat ik het liever iets anders heb.

Kan ik dit morgen/straks gewoon aangeven of kunnen ze dan zeggen van ‘ja had je eerder mee moeten komen het is dit of niks’

ik denk wel dat je kan zeggen dat je de tekentjes anders wilt, als het niet teveel moeite is. anders zoek je vantevoren iets wat je wel mooi vind zodat ze een idee hebben van hoe je t wilt?

ja ik heb er al een foto van gemaakt, het is gewoon via de pc een andere lettertype zoeken en dat duurt misschien net 5 minuten. meh ik hoop het echt ik zit nu helemaal te stressen :’)

OH HOE DURF JE DIT TOPIC TE MAKEN OMGOMG ALGEMEEN TOPIC KSST.

Nee grapje. Ik heb geeeen idee maar ze kunnen je moeilijk dwingen die tattoo te nemen righty? En kun je anders niet morgenvroeg bellen zodra ze open zijn?

Oh, en wil je dit topic melden oid als hij een slotje mag?

ohh, dat kan gewoon hoor, hun kunnen gewoon die tekentjes overtrekken en op dat plak tattoo vel zetten, als je al weet wat je wilt. Voor mijn tattoo moest ik ook nog het lettertype en de grootte veranderen haha

haha ja ze gaan dus om 10u open en ik heb om 10u de afspraak :’)

en zal ik doen!

oh oke gelukkig! :grinning:
ik ga er vanuit dat dat in een half uur allemaal wel lukt toch? Denk niet dat ze een half uur nodig hebben voor vier van die lullige kleine tekentjes

nee dat denk ik ook niet.
Ik heb 6 woorden, daar was ie 3 kwartier mee bezig ;p

oke dan zal ik het morgen als ik binnen ben meteen vragen, ik heb een foto van wat ik wel wil dus dat moet wel goed komen denk ik c:
Enorm dankjewel!

plaats je een tattoo in het algemene topic als je terug bent? :grinning: is het btw je eerste tattoo? :stuck_out_tongue:

Ja dat ga ik zeker doen! Haha
Ja het is m’n eerste :grinning:

ohhh spannend, hoor wel hoe het allemaal ging :grinning:

haha zodra ik thuis ben doe ik uitgebreid verslag in het algemene topic :grinning:

okaaay :grinning:

Slotje op verzoek van TSSS en omdat dit stiekem in een algemeen topic kan.