dringende helix vraag! (piercers best antwoorden)

Hallo!

Ik heb 3 maanden geleden mijn dubbele helix laten zetten, en ik mag het dus nu veranderen. Ik keek eens naar mooie ringetjes en ik kwam plots een foto van een ringetje tegen, dat niet zo mooi is. Ik besefte toen dat mijn helix naar mijn smaak ’ verkeerd’ is gezet, waardoor het ringetje niet zo mooi rond zal zijn.

dit is de link: http://www.justpiercings.com/cartilage-piercings/double-cartilage-piercing-with-hoop-and-stud/

zo zijn mijn helixen gepiercet. Ik wil erg graag een normaal ringetje, anders gaat het lijken net als een forward helix ring op de helix plaats. Zou ik dit aan de piercer laten weten, mijn piercings er uit halen en dan naast de andere gaten laten piercen? Of ander oor? Dit vind ik best wel kut omdat ik er al zo lang op wacht voor een ringetje en moet dan alles terug verzorgen en laten bloeden.

3 maanden is echt al heel snel. Mijn helix piercings zijn nu eindelijk na serieus precies een jaar bijna helemaal genezen. Ga terug naar je piercer, laat eerst controleren of het echt helemaal genezen is voordat je er zelf aan gaat pulken en leg de situatie uit. Sowieso zou ik de eerste keer je piercings laten vervangen bij de piercer, want heb al vaker gehoord van mensen uit mijn omgeving dat een helix piercing vervangen toch echt wel anders is als het vervangen van normale oorbellen.
Voor de volgende keer; je vraag kan ook in het algemene piercings topic :slightly_smiling_face: