Dringend weiland gezocht voor oude pony

Hee, ik weet niet zeker of dit hier goed staat maar het heeft met kopen (huren) te maken dus ik hoop het wel haha.
Mijn zus van 18 heeft een (oude) pony en die staat in Ridderkerk maar hij moet verhuisd worden aangezien de eigenaar van dat stuk grond daar een huis gaat laten bouwen. Dus zij zoekt in een korte tijd naar een weiland dat te huur is ( of te koop?) waar die pony kan staan. Het liefst wel in de regio Zuid-Holland voor het gemak en met de zekerheid dat die niet weer snel moet verhuizen aangezien het dus een best oude pony is (30 jaar). Er moet op het weiland gebouwd kunnen worden, zoals een (inloop)stal en het moet groot genoeg zijn. Maar ook weer niet groter dan 1 hectare. Ze is niet op zoek naar een pensionstalling want de pony kan niet in een stal vanwege narcolepsie en moet in de zomer altijd buiten kunnen lopen.
Weet je een goede plek? Meld het me dan meteen :wink:

Ik denk dat je meer kans hebt als je dit op Bokt plaatst.
Succes!

Ja daar heb je gelijk in maar ik wil het overal proberen haha :slightly_smiling_face:

Op marktplaats staan ook verschillende weilanden enz te huur/te koop, misschien kun je daar ook regelmatig op kijken of een advertentie plaatsen.
Eventueel op sporthorses.nl kijken, daar staat aan de linkerkant in de kolom stalling en weidegang.
En misschien kun je zelfs wel gewoon bij boerderijen ofzo langsgaan om te vragen of hun een stuk land aan jullie willen verhuren?

Kan zeker niet bij twee schaapjes?
Want mn moeder woont in Rijsoord en die heeft een weilandje naast haar huis, wat een soort van bij haar huurhuis woont, waar ze binnenkort wel twee schaapjes op gaan zetten:P

alhoewel ik bij nader inzien denk dat het waarschijnlijk te klein is

Mn vriend woont in Ridderkerk en zijn moeder heeft het paard bij Westmaas of Klaaswaal in de buurt ergens, maar ik heb geen idee of daar nog plek is… :cold_sweat:

Hoe groot is het ongeveer? :slightly_smiling_face:

Dankjewel voor de tip! Zou je kunnen vragen of er plek is? En of ze überhaupt willen dat er nog een paardje bij zou komen?

Upje :upside_down_face: