Dringend vraagje

Er werd in het ben ik zwanger topic niet gereageerd op mijn vraag, dus ik denk laat ik maar even een nieuwe topic maken, hij mag weer verwijderd worden als ik m’n antwoord heb !

Maar mijn vraag was dus, ik zou eigenlijk mijn laatste pil gister hebben, maar het kwam niet zo lekker uit dus ik heb hem doorgeslikt, alleen zit het nu zo, nu ben ik toch een beetje ongesteld… Moet ik de pil nu verder doorslikken of niet ? En zo ja, is tie dan nog wel te vertrouwen ?

Doorslikken! Doorbraakbloedingen komen redelijk vaak voor, het lijkt op je menstruatie maar als je de pil juist hebt geslikt is het dat niet. Je pil blijft dan betrouwbaar. Maak dan wel deze strip ook op.

Oke thankss !

Je hoeft helemaal niet die strip op te maken toch? Hij is gewoon nog te vertrouwen, en zo ver ik weet kan je gewoon stoppen met slikken. Ik moet 'm van de dokter altijd 9 weken doorslikken, maar maak er soms ook wat meer of minder van. Of je een hele strip slikt of niet maakt niet uit, als je er maar minimaal 1 hebt. En die doorbraakbloeding heeft daar verder geen invloed op dacht ik.