dringend twittervraagje HELP

Ik heb een vraagje, hopelijk kan iemand mij helpen!

Ik heb twitter, maar vaker als ik bij who to follow een naam in wil tikken komt onder die zoekbalk een lijst met twitteraars, meestal staan er ook BN’ers ofzo tussen. Ik heb weleens meegemaakt dat er following stond terwijl ik zeker wist dat ik diegene niet followde, dus ik ging naar mijn profiel en keek naar wie ik allemaal volgde maar daar stond diegene niet tussen. Toen ik met mijn muis op following wilde gaan staan veranderde dat in unfollow, ik klikte daarop maar toen volgde ik diegene terwijl ik dat helemaal niet wilde.

Laatst was ik naar iemand aan het zoeken die ik echt ken maar die ik niet wil followen, dus dan kijk ik gewoon af en toe op het profiel, toen stond er bij diegene following. dus ik schrok me natuurlijk kapot omdat ik liever niet heb dat diegene weet dat ik op zijn profiel kijk, dus ik heb gewoon nergens op geklikt.

Op google heb ik gezocht maar klopt het dat dit auto-follow heet ofzoiets?
Dat je gratis/betaald iets kunt downloaden zodat iedereen bij jouw naam following ziet en jouw helemaal niet wil volgend, dus dat hij op unfollow klikt maar dat je diegene dan ongewild volgt?

Toen ik later op die dag nog eens keek was dat balkje gewoon weer weg. Ik heb op internet gezocht wat dit kan zijn maar heb echt nergens iets gevonden.

jaa dat heb ik soms ook… twitter is gewoon scheef ;S

haha jaa dat sowieso haha. Maar ik schrok me echt rot, ik voelde me bezeikt want als ik had geklikt dan had ik diegene een followersrequest gestuurd en dat wil ik echt niett! Ik had echt het gevoel dat ik in de val gelokt was ofzo.:S

hahahahhahahah hele foute persoon zeker :stuck_out_tongue_winking_eye:

wat ik ook altijd heb bij twitter is dat die volgverzoeken altijd 3 dagen blijven staan tewel ik ze al heb geaccepteerd 0.o

Heb ik precies nooit voor, raar… :bored:

neenee geen foute persoon, ik ken iemand van zn gezin maar niet als vriendinnen maar meer door het werk van diegene haah