dringend raad nodig !

hey :slightly_smiling_face:

vorig jaar vond ik een jongen mooi, die in mijn richting zat op de universiteit. Aangezien dat ik hem heel weinig zag en het schooljaar toch al bijna gedaan was, was ik hem een beetje uit het oog verloren.
TOT dat ik hem 2 maanden geleden in de bibliotheek zag :astonished: ik zag dat een ‘vriendin’ van mij bij hem stond en als ze naar mij kwam heb ik gevraagd wat zijn naam was :slightly_smiling_face: maar aangezien dat zij geen goeie vriendin is, heb ik er niets meer over gezegd.

Hij passeerde langs mij en hij lachtte zo cute naar mij :stuck_out_tongue: !!! en als ik dan bijvoorbeeld een boek ging gaan halen, keek hij hele tijd recht in mijn ogen en bleef maar kijken tot dat ik uit zijn zicht was… ik hoop dat dit positief is!!

Nu zijn we ondertussen al december en ik weet echt niet wat doen! Ik durf zeker niks doen via sociale media, want als ik actie onderneem zal het in real life zijn! das veel beter toch ?

Goed nieuws is wel dat ik binnen een klein maandje samen examen heb met hem! alleszins in hetzelfde gebouw toch :stuck_out_tongue:
Dan wil ik zeker op hem afstappen als ik hem zie, maar wat moet ik dan zeggen?:face_with_raised_eyebrow: Ik durf het zeker doen, maar ik moet iets leuks vinden :slightly_smiling_face:
Het gaat mijn laatste kans zijn denk ik, want vanaf volgend semester heb ik geen les meer met hem en wordt het moeilijk om hem ergens toevallig tegen te komen…

als jullie tips hebben, please help me :grinning:

Je kan beginnen met gewoon zeggen “succes he!”. Dan heb je tenminste iets gezegd en dat is totaal niet raar aangezien jullie wel veel oogcontact hebben gehad enzo. En dan is de stap voor een volgende keer om een echt gesprek aan te knopen veel kleiner :slightly_smiling_face:

Ja idd. gewoon beginnen met succes he? En dan misschien nog iets van denk je dat je het gaat halen?

Ja idd zoals hierboven!
Succes met je toets, ben je goed voorbereid enz… met zulke dingen kan je beginnen en dan komt de rest meestal vanzelf :slightly_smiling_face:

jaa, en misschien kun je ook vragen of hij een keer mee gaat wat drinken ofzo…

Okee, je vraagt ons om raad, maar de raad die je wilt is wat je tegen hem moet zeggen.
Als je dat durft, dan hoef je toch niet na te denken over datgene dat je wilt zeggen?
Waarom ben je in de bieb niet op hem afgestapt als je er zo zeker van bent?
Dan is social media toch echt eerst het betere plan.

wie weet komt er nog wat moois uit

@ kraplapje : omdat het te geforceerd ging zijn, ik had hem nog maar juist terug gezien in de bieb, ik was er niet op voorbereid :stuck_out_tongue:

ik snap jullie reacties, maar ik zou het persoonlijk raar vinden moest er een jongen die ik niet ken op mij afstappen om mij succes te wensen :p?

ik ben zo verlieft op iemand… ik heb met hem gezoend vrijdag avond … zaterdag avond heb ik (1 KEER) drugs gebruikt… $ (heb er ook spijt van). Dat ging maandag op school al heel snel rond door iemand van wie ik dacht dat het een vriend was… :frowning_face: maar … ik smste wat met de jongen die ik leuk vind… ik zei dat ik het nooit meer zou doen maar hij geloofde me eerst niet nu wel … toen had ik gezegd dat ik van iemand had gehoord dat hij tegen iemand had gezegd dat hij mij alleen voor vrijdag avond wou en verder niet… terwijl ik had van die persoon zelf hoorde… Hij stuurde dit in een smsje : Jezus… Dat zeg je niet eens… Ik debk ie zegt wel alles . Wat moet ik nu doen ??

IK WEET HET NIET MEER x
Wil iemand me helpen? :blush: :blush: :blush:

Als je hem ziet zou ik zeker zijn reactie afwachten. Kijkt hij nog steeds zo lief naar je of negeert hij je straal? In dat eerste geval zou ik zeker iets tegen hem proberen zeggen. Verzin gewoon iets ter plekke! :wink: Doe bv dat je niet weet waar het toilet is (tenzij je dat gebouw goed kent) en erna bedank je hem en vraag je welk examen hij heeft en… veel succes!

@patatjexmayo: misschien moet je zelf een eigen topic aanmaken, in plaats van je bericht hier te plaatsen :slightly_smiling_face: Om toch even op je vraag te antwoorden: vergeet die jongen, hij is je niet waard! Hij is alleen van plan je te gebruiken. Je verdient een jongen die je met respect behandelt, niet eentje die je voor even wilt. Je gaat nadien droevig achterblijven, maar denk je dat dat hem iets gaat kunnen schelen? Dus ik geef je 1 goede raad: speel zijn spelletjes niet mee, indien je niet gekwetst wilt worden.

^hoezo? Eigen schuld. Als ik voor het eerst met iemand zou zoenen, en hij zou diezelfde avond nog drugs gebruiken, maakt niets uit hoevaak, zou ik hetzelfde doen. Tenminste, het negeren heb ik begrepen, de rest van het bericht niet zo goed.

@Lolatjuh : Dankje voor de tip … maar ik vind hem zo leuk $ :frowning_face: … ik moet hem ook uit mijn hoofd proberen te zetten maar hij zit in mijn klas en zie hem elke dag … en ik krijg hem bijna niet uit mijn hoofd :frowning_face:

@ikheetniethenk : ja… Het was ook dom van mij maar het was de volgende dag trouwens (niet dat dat wat uit maakt) Maar heb er tenminste spijt van :’( … maar moet je anders het bericht nog eens keer lezen ! $ x

$