hey
vorig jaar vond ik een jongen mooi, die in mijn richting zat op de universiteit. Aangezien dat ik hem heel weinig zag en het schooljaar toch al bijna gedaan was, was ik hem een beetje uit het oog verloren.
TOT dat ik hem 2 maanden geleden in de bibliotheek zag ik zag dat een ‘vriendin’ van mij bij hem stond en als ze naar mij kwam heb ik gevraagd wat zijn naam was
maar aangezien dat zij geen goeie vriendin is, heb ik er niets meer over gezegd.
Hij passeerde langs mij en hij lachtte zo cute naar mij !!! en als ik dan bijvoorbeeld een boek ging gaan halen, keek hij hele tijd recht in mijn ogen en bleef maar kijken tot dat ik uit zijn zicht was… ik hoop dat dit positief is!!
Nu zijn we ondertussen al december en ik weet echt niet wat doen! Ik durf zeker niks doen via sociale media, want als ik actie onderneem zal het in real life zijn! das veel beter toch ?
Goed nieuws is wel dat ik binnen een klein maandje samen examen heb met hem! alleszins in hetzelfde gebouw toch
Dan wil ik zeker op hem afstappen als ik hem zie, maar wat moet ik dan zeggen? Ik durf het zeker doen, maar ik moet iets leuks vinden
Het gaat mijn laatste kans zijn denk ik, want vanaf volgend semester heb ik geen les meer met hem en wordt het moeilijk om hem ergens toevallig tegen te komen…
als jullie tips hebben, please help me