sorry dat ik dit niet bij het pil topic gezet heb, maar daar wordt er soms niet op mijn vragen geantwoord,
of duurt het heel lang, en ik ben super ongerust nu, dus ik zou graag snel antwoord willen.
Ik neem al een maand de pil, en ik ging een nieuwe strip beginnen. Normaal is mijn laatste pil dat ik moet nemen donderdag, maar omdat ik mijn vriend in het weekend ging zien, wou ik mijn stopweek 1 dag uitstellen zodat ik niet ongesteld zou worden in het weekend. Ik heb dit gedaan en dus aan een nieuwe strip begonnen en 1 van de dag vrijdag dus genomen. Ik heb dus mijn stopweek 1 dag uitgesteld. Nu had ik de zaterdag en de zondag seks gehad. De zaterdag ben ik normaal nog beschermd van mijn pil vrijdag. Maar ik dacht dat ik ook de zondag nog beschermd was, omdat er in de bijsluiter staat dat je ook nog beschermd bent in de stopweek. Maar nu ben ik nog steeds niet ongesteld, en ik begin mij zorgen te maken. Is het omdat ik mijn stopweek heb uitgesteld? want hoe kan je lichaam eigenlijk weten wanneer je een stopweek begint, of wanneer je een pil vergeet? Ik hoop dat jullie het wat snappen!
Dit topic mag een slotje op nadat ik een antwoord heb gekregen. Maar ik en mijn vriend zijn gewoon ontzettend ongerust momenteel!