Dringend op zoek naar kaartjes voor Mainstreet, help!

Hoi allemaal!

Mijn 2 zusjes zijn grote fans van Mainstreet en omdat ze eind mei jarig zijn, wilde ik met ze naar het concert van 20 mei in Paradiso. Ik heb dit al aan ze voorgesteld en daarom kijken ze er al naar uit.

Maar ik, met mijn domme kop, stelde het kopen van de kaartjes steeds uit. Nu is alles uitverkocht!! Ik hoop zooo erg dat iemand mij nog aan 3 kaartjes kan helpen, dat zou echt GE-WEL-DIG zijn!!

X

ik weet niet waar je woont maar hier zijn nog tickets beschikbaar!
http://www.ticketmaster.nl/event/108269?CAMEFROM=013&brand=nl_013web

Super bedankt voor je hulp, maar dat is veel te ver. Woon in Amsterdam en om nou met m’n 2 kleine zusjes naar Tilburg te gaan… Dat gaat m helaas niet worden. :frowning_face:

Nogmaals bedankt voor je hulp! Up!

Ik zou eens kijken op marktplaats, mocht je dat nog niet gedaan hebben.

Ga ik doen, bedankt voor de tip. Maarreh, dan bestaat toch de kans dat ze nep zijn ofzo? :astonished:

Het kan indd wel gebeuren. Maar altijd goed controleren, ik zou sowieso oppassen met mensen die veeel te veel vragen. En een beetje het verhaal vragen waarom ze de kaartjes verkopen, oppassen met etickets en ze als het kan ophalen zodat je ze zo ook nog even kan controleren.

Inderdaad, marktplaats. Maar alleen van mensen kopen die er de normale prijs voor vragen.
En om zoveel mogelijk bevestigingen vragen. Als het een echt kaartje is (geen e-ticket) dan kun je ook beter ergens afspreken - centraal gelegen - zodat je het kaartje nog kunt controleren.
Maar ik denk dat er bij zoiets als Mainstreet niet héél veel oplichting is ten opzichte van artiesten die echt wereldberoemd zijn en veel successen geboekt hebben.

Bedankt voor het meedenken meiden. Helaas heeft marktplaats niks opgeleverd.

Daar waar ik nog kaartjes kan vinden zijn ze écht te duur. Toen ik een maand geleden keek wat het zou gaan kosten, kwam ik uit op +/- 60 euro voor 3 kaartjes en dat vond ik te doen. Maar prijzen als 160 euro gaan me toch wat te ver: dat kan ik simpelweg niet ophoesten :confused:

Ik zou je zusjes er alvast op voorbereiden dat het niet gaat lukken, zou je ze altijd nog kunnen verrassen met kaartjee (of een zelfgemaakte bon van een volgend concert) succes!

Slotje. Je hebt je oproep ookal geplaatst in het concerttopic, waar 't hoort.